Innestelingsbloeding, of menstruatie?

Ik heb er nu ook last van. Rond 24 maart verwacht in mijn mens. En ik had rond de 9e en 10e mijn eisprong moeten hebben. En vanochtend had ik in eens bloed. Maar het ruikt niet naar menstruatie bloed.

Heel verwarrend of ik nu een tussentijds bloeding is.

Hoi allemaal, ook ik ben nieuw hier. Wat jij beschrijft Ellepell herken ik helemaal! Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar heb sinds 1 week ook bij afvegen wat rozig en bruinig oud bloed. Meestal begint mijn menstruatie met een paar dagen oud bloed, maar nooit al een week van tevoren. Het begon precies op de dag waarop het een innesteling zou kunnen zijn. 
Voor mij is het ronde 3 en elke ronde dacht ik tot nu toe zwanger te zijn (1x hele gespannen borsten, 1x 5 dagen te laat en nu dit). Bijzonder hoe je lichaam je kan 'foppen'/ hoe gefocused je opeens kan zijn op je lichaam.
Succes meiden!

Oeps, ik zag niet dat het bericht van Ellepell van 18-03-2011 kwam ipv 18-03-2018 ;)

Hi Marren,

ik zie je bericht dus ik dacht ik reageer er even op aangezien ik in hetzelfde schuitje zit. Zondag 18-3 moest mijn innesteling zijn. Maandag ochtend 19-3 wat helderrood/roze bloed bij het afvegen. Daarna niet meer. Tot net... weer bloed met afvegen. Iets meer maar na de tweede keer afvegen was het bijna al zo goed als weg. Volgende week woensdag 28-3 is pas mijn volgende menstruatie.. is dit toch een innesteling. Kan er een dag tussen zitten met geen bloed.. ik weet niet meer wat ik moet denken. Ook omdat ik wel wat buik- en rugkrampen heb.
(ook voor ons ronde 3) 

Hoe staat het er nu bij jou voor Marren? Nog bloedingen gehad?

Hoi hoi. 
Hier ook 1. Vandaag de 28ste dag en licht roze verlies, alleen 14 dagen geleden had ik waarschijnlijk mijn eisprong dus zou precies nu de innesteling kunnen zijn, als ie bevrucht is. Goh...daar word je niet veel wijzer van. 

Licht roze en ook niet elke keer na toiletbezoek 

Terug
Bovenaan