Inslapen

ben daarmee begonnen toen ze een maand of 2 waren (omdat ik vind dat een heel klein baby'tje zijn moeder gewoon nodig heeft).

heeft een baby, tje van 3 of of 10 maanden zijn moeder niet nodig dan
en baby huilt om te laten zien dat er wat is en als je dat negert kan ie zijn eigen moeder niet eens vertrouwen je kind licht heus niet als het 18 is nog in je armen te huilen hoor om dat die niet in slaap kan komen
en als je je kind overstuur achter laat en de honden gaat uitlaten kan die gewoon dood gaan aan zuurstof gebrek we stamen af van de apen en die laten hun kind
ook niet los het is niet natuurlijk om je kind te laten huilen
en het is niet het kind van het cb ze hebben er niets over te zeggen
luister naar je moeder hard wand je zegt zelf al de minuten lijken uren dat houdt in dat je in je hard wel weet dat het zeker niet goed is
IK BEDOEL HET NIET SLECHT

gr stephanie

Stephanie, de mensen van het CB hebben er voor doorgeleerd dus geven echt geen onzin adviezen. Sterker nog, ik neem eerder iets van hun aan dan van iemand die niet correct Nederlands kan spellen.

Ook niet rot bedoeld hoor.

als je het over mijn dislectie wilt hebben vind ik dat ook wel goed hoor maar daar hadden we het niet over
als de mensen die bij het cb werken er voor hebben door geleerd waarom
spreken ze elkaar dan allemaal tegen dat doen ze niet uit slimheid hoor

Hoi,
ik wilde ook nog even reageren op de 2 laatste berichtjes,
ik ben het wel met Stephanie eens, ik zou ook niet de hond gaan uitlaten als mn kind ligt te huilen, stel je voor dat hij/zij zo overstuur raakt dat hij erin stikt, kan zomaar gebeuren. Tuurlijk mag je je kind wel even laten huilen maar ik zou wel in buurt willen zijn om te horen of alles goed gaat. Iedereen heeft haar eigen manier om d'r kindje in slaap te laten vallen en ik denk dat je gewoon naar je hart moet luisteren dat is altijd het beste.
Succes allemaal,
groetjes van een zomer-mama.

ey

ik sluit me volledig bij stephanie aan.

zwak dat ze op haar dyslectie word aangevallen, terwijl het niet eens de discussie is.

hier kom ik volledig VOOR MIJN ZUSJE OP.

quote: rubensvrouw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 18:22:16'));

Stephanie, de mensen van het CB hebben er voor doorgeleerd dus geven echt geen onzin adviezen. Sterker nog, ik neem eerder iets van hun aan dan van iemand die niet correct Nederlands kan spellen.

Ook niet rot bedoeld hoor.

Weet je wel dat je met zulke uitspraken mensen heel erg kan kwetsen!
Ik vind het belachelijk dat volwassen mensen zulke uitspraken doen!

Terug
Bovenaan