heeft een baby, tje van 3 of of 10 maanden zijn moeder niet nodig dan
en baby huilt om te laten zien dat er wat is en als je dat negert kan ie zijn eigen moeder niet eens vertrouwen
Waarom is bovenstaande opmerking niet kwetsend en mijn opmerking over de nederlandse spelling wel? Tuurlijk, het was een valse opmerking, en ik wil daarvoor ook mijn excuses aanbieden aan Stephanie. Maar als we het hebben over iedereen in zijn waarde laten, vind ik haar uitspraken ook niet kunnen. Een opmerking over een slechte moeder zijn is ontzettend kwetsend, raakt je dieper dan wat dan ook. Ik werd er giftig door en maakte daarom een valse sneer terug. Niet goed te praten, daar ben ik het achteraf mee eens.
Maar verder sta ik nog wel achter mijn mening over het inslapen en hoe ik het aanpak. Ik word soms zo moe van de opmerkingen over het CB, dat die altijd van die stomme adviezen geven. Die adviezen komen niet uit de lucht vallen maar komen voort uit wetenschappelijke studies enzo. En natuurlijk is elk kind anders, maar ook zij hebben het beste voor met jullie kinderen.
Ik geloof dat Soela/Annemarie de enige was die de achterliggende gedachte van mijn boosheid snapte, erg jammer, maar zo heb ik dat dus bedoeld. Iedereen mag een andere mening hebben maar laten we elkaar daar niet op veroordelen.
Groetjes,
Gyöngy