Inslapen

Ik denk dat men er niet bij heeft stilgestaan dat stefanie  dislecties(hopelijk goed geschreven)  is . Zo had ik laatst iemand die vroeg of marit een jongetje of een meisje was, ik zei zie je dat dan niet? Alles is roze........nee zei die jongen ben kleurenblind.

Laten we iedereen de kans geven om zijn mening te geven zonder mensen persoonlijk aan te vallen (voor zover dat lukt)

Maar laten we dan ook de mama's die hun kindje wel even laten huilen in hun waarde, en niet opeens doen alsof dat slechte mama's zijn die op een niet natuurlijke manier met hun kindjes omgaan.

bedankt voor de lieve reactie ´s
ik  bedoel niet dat het slecht is om je kind te laten huilen als hij zij dat nodig heeft
maar ik schik er wel van als iemand un kind 3 uur gaat laten huilen en alleen af en toe
gaat kijken ik hou gewoon te veel van kinderen daarvoor
een kind zit 9 maanden in je buik en het is niet niets om in enen
alleen in een bedje te  liggen

gr stephanie

hey hallo,

ik ben van het zomer2006 forum maar kijk zow af en toe rond....ik ben het helemaal met Stephanie eens.....

wij zijn pas met inbakeren begonnen toen ons zoontje 2,5 maand was en dat hielp best....wel is hij nog steeds een slechte slaper en word regelmatig wakker....maar door het inbakeren destijds kan ie wel veel gemakkelijker inslapen....en dit hoort ook bij de 3 R`s...

en rubensvrouw....ik vind het een beetje zwak dat je mensen zow aanvalt en er dan nog onder zetten dat het niet zow bedoeld is...

dit is een forum voor vrije meningsuiting en niet om mensen te kwetsen......en het CB heeft het meer onjuist dan juist......

Stephanie....laat je niet kisten meis....dikke knuff van mij

quote: rubensvrouw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 18:22:16'));

Stephanie, de mensen van het CB hebben er voor doorgeleerd dus geven echt geen onzin adviezen. Sterker nog, ik neem eerder iets van hun aan dan van iemand die niet correct Nederlands kan spellen.

Ook niet rot bedoeld hoor.

Ik vind jou echt een k*topmerking maken!
Voel jij je wel helemaal lekker om zulke uitspraken te doen?
Weet jij wat het is om een beperking te hebben?
Nee waarschijnlijk niet anders maakte je niet van die belachelijke opmerkingen!
Zulke mensen als jou horen niet op zon forum thuis!!!!

(niet lullig bedoeld hoor!!!!!!!!!!!)TSSSS

sorry hoor maar spoor je wel helemaal!!
Ik vind het ronduit belachelijk wat sommige mensen
schijven je laat je baby toch niet alleen liggen als het heel erg huilt!!
dan vind ik je ronduit een ontzettende SLECHTE moeder!!
en iemand aanvallen op dislectie!!  wat een rot wijf ben jij!!

Zo dat ben ik kwijt!!

Terug
Bovenaan