Ipv 8 weken 4/5 weken zwanger

Hallo dames,

Gisteren eerste echo gehad, was allemaal erg spannend!

Vandaag 3-10-2017 zou ik volgens de berekening 8 weken zwanger moeten zijn.
8-08-2017 eerste dag van mijn laatste menstruatie gehad.
Eisprong op 24-08-2017 gehad.
Zwangerschapspositief op 6-09-2017 duidelijke streep.

Nu zegt de echo dat ik nog maar 4 a 5 weken zwanger ben, heeft 1 van jullie hier ervaring mee? Waar zijn die 4 weken gebleven? Hoe kant dit?
De vk zei het kan positief of negatief zijn, het kan zijn dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden en nu nog maar heel pril zwanger bent, of het vruchtje is niet verder gaan groeien.

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee, en kan die haar verhaal doen.
Ben helemaal in de war...

Dankjewel alvast.
Ps heb echo maar weet niet hoe ik de afbeelding hier erin krijg.

Groetjes!
 
Ik had dat ook. 11-07-2017 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Op 21-08-2017 positief getest en op 1september bij een echo gehad. Ik dacht ook dat 8-9 weken was maar bleek toen pas 4-5 weken. Echter ben ik nu gewoon 9+5 dagen zwanger en bleek achteraf dat ik gewoon een latere eisprong had. Ik zou je nog geen zorgen maken. Ik had 10 dagen na de eerste echo weer een echo en toen konden we een goed kloppend hartje zien.
 
Oh dat is fijn nieuws zeg! Nou ik zit wel een beetje in spanning hoor ?
Ze zeggen loslaten, maar ik bedenk me steeds hoe kan ik nou 4 weken mis zijn met wel een positieve test! 
 
 
Hej marloe,
dat is inderdaad heeel lang die 4 weken!! Ik weet helemaal hoe je je voelt!! Ik had 11/9 test gedaan positief. Met de berekeningen van verloskundigen en huisarts zou ik 8 weken zwanger zijn. Maar met de echo was er niets te zien. Toen dachten ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik moest iedere 2 dagen bloedprikken en echo. Uiteindelijk 16/9 was er iets te zien. Het vruchtzakje. Nu 9/10 heb ik pas de echo en dan weten wij of het goed zit of niet. De weken kruipen echt voorbij ! Ik weet echt hoe je je voelt.
ook heb ik nergens last van wat voor mij nog lastiger maakt om te geloven of het allemaal goed zit.
succes meid! En probeer het inderdaad van je af te zetten want als het zo is dan is het zo. Hoe hard het ook klinkt en is! 
 
 
Jeetje, heftig verhaal Marjolein.
zitten eigenlijk in het zelfde schuitje! Duurt lang om te wachten! Hopelijk komt het allemaal nog goed! Vind het wachten erg lastig, mocht het niet goed zijn, dan is het beter nu dan later zeg ik altijd maar, alleen wil ik dat ook graag weten, in die onzekerheid blijven vind ik ###. 
Hopelijk krijgen we straks allebei een goed bericht! 
 
Jaa,, het is niet niks allemaal he. Ik heb al 4 tests gedaan deze week. Gelukkig allemaal positief maar toch.
en inderdaad mocht het niet goed zijn dan beter nu. Maar goed maandag de echo.
wanneer heb jij de echo? Ik zal voor je duimen meid!
 
Ik heb vandaag weer een echo gehad, ik had wat bruine afscheiding. Vandaag ook mijn hcg binnen gekregen 12000 
veel te weinig bij 8 weken maar klopt wel bij 4 weken zwangerschap. Wat er op de echo te zien is. Nog mee verwarring. 
Vanmorgen zei de vk dat ik er toch wel degelijk rekening mee moest houden dat het nu toch einde was. Maar naar de bloeduitslag was hij toch weer positiever, volgende week weer hcg prikken en als er dinsdag toch geen verandering is met bloedverlies mag ik naar ziekenhuis voor extra controles. 
Mocht het dan alsnog niet goed zijn zitten we meteen op het goede adres van hoe nu verder. 
Ik heb ook nog weer een test gedaan, maar begreep ook wel al ben je bezig met miskraam dat hij nog positief is, zelfs na de tijd nog. 
Die onzekerheid is echt niet leuk, ik heb er vrede mee als het niet goed is, maar dan moet het gewoon einde zijn. 
Als er toch iets lichamelijk fout is gegaan bij mij waardoor ik nog maar 4 weken zwanger ben, is dit natuurlijk wel erg als je het daardoor zou laten afbreken, 
ik vond mijn echo trouwens wel iets veranderd in 4 dagen de kring is een stuk ronder, en er zit iets in zoals de verloskundige zegt, maar heel duidelijk kon hij het niet zien. 
We houden toch nog een beetje hoop, al ga ik ook vanuit dat het niet goed kan zijn. 
 
Heel veel succes maandag laat je even weten hoe het ging? 
Hopelijk krijg je fijn nieuws! 
 
Hoi Marloe,
jeetje zeg dus je zit nog steeds in onzekerheid! 
Vind het echt heel rot voor je. Ik hoop zo dat je dinsdag dan goed nieuws krijgt. Ik zal aan je denken!!
maandag heb ik eindelijk mijn echo, de weken zijn voorbij gekropen!!!! Ik laat het je zeker weten hoe het is gegaan! Je hoort maandag meer en laat jij mij weten hoe het dinsdag is gegaan?
liefs en veel succes
 
Terug
Bovenaan