Ipv 8 weken 4/5 weken zwanger

Bij mij stegen mijn waardes van HCG ook iets, maar ze verdubbelden niet. Als ze bij jou verdubbeld zijn zou ik zeker hoop hebben en zal een echo ook uit kunnen wijzen dat je inderdaad langer zwanger bent dan je denkt.
Bij mij kwam de miskraam vanzelf op gang een paar dagen na de echo. Eerst licht bloedverlies daarna heftig en heb er zeker 3 weken van gevloeid...

Ik hoop echt dat het bij jou anders loopt. Maar hou ook hoop als t toch anders loopt... de zwangerschap daarna is gezond verlopen.
 
Hoi 
ben terug van verloskundige, zakje kunnen zien en vruchtje kunnen meten op 6 mm, vk wil nog niet uitsluitsel geven omdat hij het nog niet heel duidelijk kan zien. Vorige x was het niet te meten dus geeft mij wat hoop.
as woensdag naar het ziekenhuis ivm betere apparatuur, en om te kijken als het wel of niet goed is, 
vk gaat nog steeds van morgen 10 weken zwanger,
vorige 2 weken terug te horen gekregen dat ik toen 4 weken was ipv 8 nu 6 weken ipv 10 weken, lijkt me dan wel dat het vruchtje groeit? 
Grrr nog onzeker maar hou vol ??
 
Hej meid,
 
wat spannend zeg!! Maar als je 10 weken bent dan is er toch duidelijk al wat te zien?? Bedoel bij mij 8 weken zag je al het hartje duidelijk kloppen laat staan bij 10 weken.
Laat je weten hoe het vandaag gegaan is in het ziekenhuis? Heel veel succes ik zal voor je duimen meid!!!
 
Terug
Bovenaan