Ipv 8 weken 4/5 weken zwanger

Kelly: 

Soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit! 

Wat super fijn om te horen!  Heb jij lang in onzekerheid 

Gezeten? 
Vk zei ook wel dat er eventueel iets zou zitten, is min eerste zwangerschap en eerste echo dus eigenlijk zegt mij de echo nog niet heel veel?
Ik zie een zwart rondje en bij het pijltje iets witte dingetjes maarcals het dat us? Geen idee... ?
 
 
Ik heb toen 10 dagen in de onzekerheid gezeten maar gelukkig toen een kloppend hartje erna!♥ 

en nu heb ik dinsdag de termijnecho en dan is de 12 weken grens donderdag echt in zicht.
 
Hoi Marloe,
mijn allereerste echo was ook zo. Alleen een zwart stipje. 3 weken later echo gehad( afgelopen maandag dus) en toen was er serieus een mini mense te zien met een kloppend hartje. Volgens de berekeningen van de eerste echo was ik toen met het zwarte stipje ongeveer 4 weken. Achteraf was ik al wat later aangezien ik nu ruim 8 weken ben.
dus geef de hoop niet op!!!! Wanneer heb je de volgende echo?
liefs Marjolein 
 
Hoi Marjolein, de 18de volgende week woensdag avond hebben we weer een echo, ontzettend spannend! Vind de onzekerheid erg lastig vooral ik nu steeds meer zwangerschapskwaaltjes krijg, vanmorgen voor het eerst boven de wc gehangen ? En ben erg snel moe.
mijn hcg was ook flink gestegen dus heb natuurlijk wel hoop, al hou ik in mijn achterhoofd dat het misschien niet gied nieuws krijgen dan u's de klap wat minder. 
Heb met de vk afgesproken als het niet goed is dat ik volgende week ook naar het ziekenhuis kan voor verdere behandeling, maar hopen natuurlijk op heel goed nieuws en kan ik echt gaan genieten! 
We wachten nog rustig af, andere keus hebben we eigenlijk ook niet?
 
Hoe voel jij je? Heb jij de echo ook dat ik hem kan zien van toen ongeveer 4 weken? 
Hopelijk blijft jou zwangerschap goed gaan! 
Tis wel een raar idee dat je al denkt langer zwanger te zijn dan dat je eigenlijk bent...
groetjes! 
 
Hoi Marloe 
dat is zeker spannend allemaal en wachten duurt heel lang? 
ik heb een echo toen ik ongeveer 4 weken was, maar ik weet niet hoe ik die kan sturen. Heb je mail ofzo?
verder ik heb nergens last van alleen pijnlijke borsten en sneller moe maar meer niet !! Gelukkig maar hAha
ik hoop niet voor je dat je al te veel kwaaltjes gaat krijgen dat is ook geen pretje.
groetjes
 
https://myalbum.com/album/j7FStoH7Fb8y
Ik hoop dat het het kan zien het stipje is de 4 weken echo 
de andere echo is van 8 weken en 1 dag.
 
liefs
 
Terug
Bovenaan