Ipv 8 weken 4/5 weken zwanger

Het kan zijn dat het de maand augustus is misgegaan voor Nod dat die nog ff positief uitsloeg’ maar nu opnieuw zwanger bent. Was er wel een zwangerschapsring te zien dan ? Want als je die ziet’ kan die nooit sinds augustus nog zichtbaar zijn. Ik weet hoe je’ je voelt maar het enige wat je nu kan doen is afwachten’ en vooral zo rustig mogelijk blijven en afleiding zoeken. Ik hoop dat bij je volgende echo een vruchtje en een kloppend hartje te zien is.
 
Hoi Marloe,
ik heb gisteren de echo gehad, en alle was goed. 
Is mooi gegroeid in 3 weken tijd en het hartje klopte ook. 
Ik ben nu 8weken en 2 dagen.
heel veel succes vandaag!! ik zal voor je duimen☺️!!!
 
 
Marjolein, wat super om te horen zeg! 
Zat er nou ook nog veel verschil in van wat je officieel moest zijn en hoe ver je nu bent? 
 
Gabrielle,
ik heb een echo je ziet echt een zwarte vlek, verloskundige dacht iets erin te zien, maar beeld was niet geheel duidelijk, 
weet niet hoe je foto hier kunt plaatsen anders zet ik hem er namelijk even op. 
 
Ik heb jaren terug ook eens hetzelfde verhaal gehad. Ik moest volgens eigen berekening 8 weken zijn en was 4 weken op de echo. In mijn berekening kon het niet, ik wist precies van welke vrijpartij t moest zijn en ook wanneer ik mijn eisprong had gehad. Ik ging er vanuit dat t misse boel was.. en dat was helaas ook zo.
Wanneer je echt zeker weet wanneer je je eisprong had, moet je ook rekening houden met een miskraam helaas. Sorry!
 
Bloempje:
 
ik hou er degelijk wel rekening mee dat het idd op een miskraam uitloopt, is het bij jou toendertijd vanzelf gekomen of hebben ze jou geholpen? 
 
Marlou
ik heb ff na je echo gekeken en er is wel degelijk wat te zien of ik mankeer wat aan mijn ogen. Maar het kan ook altijd zijn dat je gewoon een late eisprong heb gehad dat je daar daar door dus minder ver bent als je dacht. Ik dacht bij mijn 1e echo dat ik 8-9 weken was wat ook zou moeten kloppen met mijn telling maar bleek toch echt pas 4-5 weken en as donderdag ben ik toch echt alweer 11 weken en gister nog echotje gehad en alles zag er prachtig uit in de woorden van de verloskundige. 
 
Terug
Bovenaan