is dit mogelijk????

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik heb ff een vraag;ik moet nog 1 week voor dat ik
ongesteld wordt maar is het mogelijk dat ik nu al symptomen heb van een
zwangerschap?

ik wil natuurlijk niet al te positief zijn want dan kan het altijd nog tegen vallen.
maar
ik voel me nu al 2 dagen nogal grieperig en koortsig,maar ik heb
helemaal geen koorts,sterker nog mijn lichaams temperatuur is zelfs
best laag,hij was net om 13.30 nog 37.0

maar is het even goed mogelijk?

gr.droppy

ik hoor jullie al denken van; tja t kan gewoon een griepje zijn....

ja dat kan natuurlijk dus daar ga ik ook van uit en dat ik gewoon volgende week ongesteld ga worden.
maar ik vroeg me gewoon af of t mogelijk is wat ik in mijn 1e berichtje heb neergezet.

alvast bedankt.

hoi droppy: je schrijft dat je temp best laag is, 37,0 maar dat is hoog, ik weet niet hoe je temperatuurt maar in je kont is het beste, dat is door mijn gyn verteld dan, ikzelf heb ook lang getemperatuurd en ik kon op een gegeven moment goed wijs eruit, na mijn eisprong had ik een temp van 36,7 en toen ik zwanger bleek, steeg mijn temp naar 36,9 maar je moet ook temperaturen in de ochtend voordat je van bed af gaat, dus wakker worden en gelijk temperaturen, maar het is ook niet het allerbetrouwbaarst want als je al verkouden of ziekig bent dan geld die temp weer niet, succes meid

groetjes linda

hey linda,

ik tempte vorige maand iedere dag iedere dag rond het zelfde tijdstip nog voor dat ik uit bed ging.en toen kwam ik er achter dat hij pas op dag 16 steeg maar toen was hij 36.90 en de dag er na ook en toen 36.93 tot dat ik weer ongi werd toen zakte hij naar 36.66.
maar vanmorgen was hij 36.78,maar omdat ik me nogal grieperig voel vandaag heb ik me meerdere keren getempt vandaag,en was mijn temp.vanmiddag om 13.30 37.0

maar ik vind 36.78 nogal laag voor in de ochtend als je naar de vorige maand kijkt dan he.
maar ik ben verder helemaal niet ziek,wel verkouden maar dat ben ik de hele week al.

xx

ja ik voel me wel grieperig dat wel,maar t is als of t niet wil doorzetten.

maar je zou zeggen dat als er een griep aan komt dat mijn temperatuur juist hoger zou moeten zijn?

ik moet t uiterlijk op 27 januari worden,maar ik heb ook wel eens een kortere cyclus,dus dat zal dan tussen 24 en 27 januari zijn(hopelijk niet natuurlijk)

hey droppy: mijn temp was altijd voor me eisprong ongeveer, 36,5 en na me eisprong 36,7, maar ik had ook niet elke maand dezelfde temp, ik kan denk ik niet anders zeggen dan dat je het moet afwachten. probeer je niet teveel op die temperatuur te focussen,

groetjes linda

hey linda,
ja daar heb je gelijk in dat ik me er niet op moet focussen,maar als ik 's ochtends dan die lage temperatuur zie dan ben ik wel een beetje teleurgesteld en dan denk ik;shit weer niet raak,ook al weet ik nu nog helemaal niks natuurlijk.

groetjes droppy

heee droppy.

ben vorige week ook ziek geweest, tenminste zo voelde ik me. en ik ben nu al weer 4 dagen overtijd! dit was ook zó'n beetje 4 dagen voor dat ik ongesteld   zou moeten worden.

Ik hoop voor je dat je heel snel meer weet!

X

Terug
Bovenaan