is dit mogelijk????

quote: lindajoey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2009 19:44:57'));

droppy: het is ook elke maand weer een teleurstelling, ik ben nu 15 weken zwanger van de 2de en heb daar bijna 2 jaar werk over gehad en dat is heel frusterend, op een gegeven moment heb ik echt tegen mezelf moet zeggen en nu is het genoeg ik probeer er niet zoveel meer mee bezig te zijn maar je gaat toch weer tellen wanneer je vruchtbare dagen zijn en zo.
ik hoop dat je je zo voelt omdat je zwanger bent maar dat ellendige wachten dat is zo verschrikkelijk, en het is wel lekker dat je dit forum hebt om je hart even uit te storten

xx linda

hey linda,
twee jaar? jeetje dat is ook niet niks zeg,en ja ik hoop t ook maar ik ga er maar van uit dat t andere tekenen zijn dan kan t alleen maar mee vallen

jij ook veel succes met je zwanger schap he,straks heb je lekker de 20 weken echo,echt iets om naar uit te kijken lijkt me

hey lovemilan,

gefeliciteerd nog met je zoon,misschien heb ik dat nog niet gelezen maar ga je op dit moment voor de 2e?

ik ben helaas niet zo zeker als jij was,soms denk ik;ja t is raak,maar dan even layer zakt de moed me alweer   in de schoenn

Hoi Droppy,

Ook ik zit in het zelfde schuitje. Ik heb mijn NOD de 22ste op zn laatst verwacht ik het op de 25ste.
we hebben afgelopen maand een positieve ovutest gehad en dus nu zeker op het goede moment geklust. 3 dagen na die test ging idd mijn temp omhoog! Dus kan niet missen!

Ik heb een wat zwaarder (andere) gevoel onder in mn buik. Maar ik wil het me niet voorbeelden, ik wil niet denken dat ik zwanger ben. Ik ben zo bang voor weer een teleurstelling. Maar ik hoop het zo.
we hebben net de wintersportvakantie geboekt. Als de zw nog langer op zich laat wachten kan ik niet mee!
Ik heb vannacht ook slecht geslapen, wat wat last van mn darmen onder in mn buik volgens mij.

Wanneer ga jij testen? Ik heb het voor zaterdag in de planning, en ik hoop maar dat het dan nog nodig is.

heee droppy!

Ja ik voelde me inderdaad ziek, zwak en misselijk vorige week, ik ben nu al weer 5 dagen overtijd..... volgens mij. ik heb nog niet getest, maar ik heb wel een afspraak gemaakt bij de docter. als de test positief is dan kan ik m ook direct dingen vragen.

Ik heb me toen niet direct geteperatuurd toen ik net wakker werd, maar smiddag's was mijn temp 37,1 terwijl dat best hoog is voor mijn doen..... normaal gesproken heb ik 36 rond 36,1 en tijdens mijn ei iets hoger maar niet veel.

hier nog steeds geen gevoel van eventuele ongesteldheid, dus misschien is het wel raak 4 maal is scheepsrecht he:p hihihi we passen de spreekwoorden gewoon aan!

Heeeej heel veel succes en wees niet te snel met testen!

x

hey potjeongeduld,

spannend hoor,ik zou echt de kriebels krijgen om te gaan testen.
maar ik ga niet testen (mits ik over tijd raak natuurlijk),ik heb t namelijk al eens eerder gedaan en toen was ie negatief en sinds dien durf ik dus niet meer.
maar goed ik moet nog ff voor dat ik ongi wordt.
ik voel me wel nog steeds lamlendig futloos,moe,moe en nog eens moe.
maar goed dat zegt niks ik weet t.
owja ik heb ook nog ff getemperatuurt voor dat ik uit bed ging en dat was om 5.30 en toen was mijn temperatuur 36.78.
maar ja de vorige maand was mijn temperatuur hoger als nu dus ik snap er niks van.

ik vraag me af he....kan je t ook aan je baarmoedermond voelen of je zwanger bent? ik lees daar wel eens wat over,weet jij of iemand hier dit?

Als het goed is gaat je baarmoedermond weer dicht als je zwanger bent.
Ik heb gemerkt op een vruchtbare dag dat ie volgens mij open stond. Mijn vagina was nl ondieper. Weer een aanwijzing dat we het deze maand op de juiste tijdstip hebben gedaan.
Ik vraag me af of bij een innesteling je temp nog wat hoger wordt.
mijn temp was namelijk vandaag 37.3! En zit nu op 7 dagen na de eisprong. Na de eisprong was mijn temp tussen de 37.0 en 37,1.
Ik weet niet of een innesteling wat met je temp kan doen. Weet iemand dat?

hey ris,

je temperatuur kan iets hoger worden ja na een innesteling maar t kan ook ietsje zakken   een soort innestelingsdip dus.
maar wat is jouw normale temperatuur voor en na je eiersprong?

nog even over t voelen van je baarmoedermond he?...die van mij is nu niet dicht volgens mij,ik kan er namelijk met gemak met mijn vinger naar binnen en t voeld best nat en zacht aan,terwijl mijn ongi pas over 5 tot maximaal 8dagen komt.
ik moet t uiterlijk dus 27 januari worden.

Hallo Dames,

Ik zal me eerst even voorstellen, ben 26 jaar en gaan voor ons eerste kindje. We zitten in ronde 2 en mijn NOD is 27 januari.

Nu heb ik meteen een vraag. Weet iemand of er betrouwbare testen zijn die ik nu al zou kunnen doen. Voel me namelijk anders en heb erg pijnlijke borsten, en zoals begrijpelijk zou ik het nu willen weten en niet nog een weekje wachten, al weet ik dat het beter zou zijn ;-)

Ik hoor het graag  

Terug
Bovenaan