is dit mogelijk????

Hoi Suzzy,

Ik kan me haast niet voorstellen dat je een eisprong heb gehad en de testen negatief aan geven. Misschien heb je gewoon even een verhoging gehad, dat kan. Als je een eisprong hebt gehad, blijft te temp hoog tot ongeveer je NOD. Gewoon iedere ochtend voordat je opstaat even tempen. Je temp moet minimaal 0,3 graden hoger zijn.

Succes met het meten!!

HAA,

Ja 11% vind ik ook een beetje weinig, maar kan me wel voorstellen dat je kansen stijgen als je het regelmatig doet, ook de rest van de maand...zodat het zaad in goede conditie blijft. Anders hebben we vooral "oud" zaad rond de eisprong.

Mijn temp was vanmorgen weer iets lager 37,7..nee ik geloof ook  niet dat ik al een eisprong heb gehad..die testen zijn 99% betrouwbaar. Dus ik test maar even door, ik ben ook pas op dag 8 van mijn cyclus, maar ik heb wel het gevoel dat mijn eisprong altijd vroeg in de cyclus is...(ik hoop het niet, want dan betekend het dat we altijd te snel stoppen met klussen..., en kan ik een beetje verklaren waarom het wat langer duurt)

Fijn weekend alvast!

XX

Wij zijn er dus met deze testen achter gekomen dat ik een hele late eisprong heb, dus zijn zijn altijd te vroeg gestopt met klussen (en leeft het zaad niet lang van mijn vriend).
Ook de testen gaven steeds negatief aan. Ik was al bang dat ik helemaal geen ei had. Tot ik ging tempen, toen zag ik dat mijn ei gewoon heel laat was. Toen ben ik ook later begonnen met het testen en had ik eindelijk een positiefe test. En nu dus ook een positieve zwangerschaps test!! we hebben er alleen 7 maanden voor nodig gehad, hihi.

Haa,

Ris, ten eerste, wat lief dat je mee blijft kletsen...in andere forums waren de zwangere vaak al meteen vertrokken...wens vervuld en weg naar volgende forum...! LIEF!

Maar had jij nooit een positieve ovulatietest dan?? Ook van Sensitest toevalig?! En je schrijft ook dat je er achterkwam dat je een late eisprong had, hoeveel dagen duurt je cyclus ongeveer? Die van mij 26 dagen, dus dat is al wat korter....

Mijn vriend maakt vandaag een afspraak om zijn zaad te laten testen, niet van harte...hij geeft aan dat hij het eng vindt, stel dat er iets mis is. Ik zou blij zijn als daar duidelijkheid over is, slecht of goed (liefste goed natuurlijk) maar dan kun je verder.

En Ris, hoe voel je je? Hopelijk heb je niet al te veel kwaaltjes...ben je ook al bij een verloskundige geweest? Of gaat dat niet zo snel...heb ik me NOG niet in verdiept..

Droppy, waar ben je? Hoop echt dat je niet te zeer in de put zit! Komt echt goed!

Ga nu lekker wandelen met mijn hond, heerlijk in het zonnetje. Ontspanning!

XX

Terug
Bovenaan