is dit mogelijk????

hey potjeongeduld

ok, je had dus ook zo'n gevoel dat je grieperig was of ziek zou worden?
maar hoe is jouw temperatuur dan?met name sóchtends dan he die temperatuur.

maar heb je al getest?

ik hoop ook dat ik snel meer weet ja,maar t zal nog wel ff duren voor dat ik ongi wordt,als ik uit ga van 28 dagen dan wordt ik t pas de 27e.

maar ik kan dus nu niet zoveel zeggen dan,behalve zo als ik me nu voel heb   ik me in geen tijden gevoeld,ik voel me futloos,ben enorm moe,echt niet leuk meer gewoon.

hoi Droppy,

Wat een spanning he!!! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje alleen dan zonder de temp te meten. Ik heb zo een opgezwollen buik en heb het al een paar dagen in mijn rug.

Ik moet volgens de "planning" ook ergens tussen de 25/27 januari bezoek krijgen van de duiveltjes....spannend spannend spannend. Kan ook bijna niet wachten...

We hebben voor het eerst met CB ovu testen "geklust" en nu dus hopen dat het heeft geholpen....

Ben heel benieuwd.. Onze zoon is net 1 en ik weet niet meer hoe ik me voelde toen ik net zwanger van hem was...ben ik vergeten jammergenoeg want anders zou ik misschien iets herkennen.....

Heel veel succes met wachten.....nog een weekje.. En dan ben ik ook nog jarig, wie weet een heel leuk verjaardagskadootje...

Liefs

hoi droppy

ik ben 03-06-2008 bevallen van onze prachtige zoon!!!
en ik kon het heel duidelijk merken voordat ik positief kon testen dat ik zwanger was...
het was bij mij ook heel erg een soort gevoel...erg moeilijk uit te leggen..
maar ik heb toen echt tegen mijn man gezegt van let maar op ik ben zwanger!!!en dit klopte ook!!

ik was erg moe...anders moe dan normaal..
en mijn borsten waren kwa gevoel anders dan normaal zeg maar!!!

maar vooral het gevoel dat ik zwanger was was ontzettend sterk en ik was heel erg zeker van mezelf!!!

groetjes

droppy: het is ook elke maand weer een teleurstelling, ik ben nu 15 weken zwanger van de 2de en heb daar bijna 2 jaar werk over gehad en dat is heel frusterend, op een gegeven moment heb ik echt tegen mezelf moet zeggen en nu is het genoeg ik probeer er niet zoveel meer mee bezig te zijn maar je gaat toch weer tellen wanneer je vruchtbare dagen zijn en zo.
ik hoop dat je je zo voelt omdat je zwanger bent maar dat ellendige wachten dat is zo verschrikkelijk, en het is wel lekker dat je dit forum hebt om je hart even uit te storten

xx linda

quote: dre reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2009 19:37:33'));

hoi Droppy,

Wat een spanning he!!! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje alleen dan zonder de temp te meten. Ik heb zo een opgezwollen buik en heb het al een paar dagen in mijn rug.

Ik moet volgens de "planning" ook ergens tussen de 25/27 januari bezoek krijgen van de duiveltjes....spannend spannend spannend. Kan ook bijna niet wachten...

We hebben voor het eerst met CB ovu testen "geklust" en nu dus hopen dat het heeft geholpen....

Ben heel benieuwd.. Onze zoon is net 1 en ik weet niet meer hoe ik me voelde toen ik net zwanger van hem was...ben ik vergeten jammergenoeg want anders zou ik misschien iets herkennen.....

Heel veel succes met wachten.....nog een weekje.. En dan ben ik ook nog jarig, wie weet een heel leuk verjaardagskadootje...

Liefs

hey,
das toevallig dat onze nod dicht op elkaar liggen?
hopelijk hebben we straks allebei een positieve test in handen,hou je me op de hoogte?

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2009 20:16:37'));

droppy, heb mijn reactie bij de klusbabes gezet...
thnks heb ik gelezen

Terug
Bovenaan