is dit mogelijk????

Hoi Droppy,

Vandaag jou NOD toch? Ohhh wat spannend, voel je al iets?

Liefs, Ris

HAA!!

Ris PROFICIAT meid! Ik had al een goed gevoel bij je verhaal! Fijn hoor! Wat zal je blij zijn!

Droppy, enne? Hopelijk zijn de rd-tjes ver weg (9 maanden of zo....)

Ikke ga nu naar school...bha! Mijn ongi is weer voorbij, de ovu testen waren binnen vandaag, maar ik was niet thuis! GRR moet ze morgen bij het postkantoor ophalen. Ik ben benieuwd! Ook naar het boek...

Tot snel...ik heb een drukke week, maar probeer af en toe in te loggen en te lezen en schrijven!
XX Suzzy

Dank je wel suzzy!
Het gekke is dat ik nog niet echt heel blij durf te zijn. Maar dat komt denk ik omdat ik het nog niet zo goed besef. Ik had ook erge krampen en pijnlijke steken, maar dat is gelukkig nu weg, dus hopelijk blijft het de komende weken goed gaan.

Wat voor boek heb je precies besteld? Waar heb je je ovaluatietesten gekocht, bij sensitest?

Ik blijf jullie volgen hoor!
Ben ook benieuwd hoe het bij Droppy is.

hallo meiden,

RIS jeetje zeg vanharte gefeliciteerd!
begrijp me niet verkeerd hoor maar vond het wel een beetje vreemd dat je in eerste instantie piekerde over dat je alweer 7 maanden bezig was,en ik snap wel dat je baal de omdat je van je eerste en tweede kindje snel zwanger was,maar ik ben nu na 13 maanden nog steeds niet zwanger.

maar helaas ben ik dus afgelopen zondag ongesteld geworden,had er weer ff goed de balen

sorry dames als ik een beetje kortaf was daarnet maar ik heb visite,

ik kom van de week ff buurten.

en ik vind het erg lief dat jullie zo met me mee leefden maar helaas toch echt afgelopen zondag ongesteld geworden.

groetjes droppy

Hey Droppy,

Wat enorm *&^@# dat de rode duivels toch zijn gekomen!! ik had goede hoop voor je. Ben je al in mediche molen? Na 13 maanden mag dat wel denk ik.

Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je denkt, die is nogmaar 7 maanden bezig en maakt zich nu al druk. Maar voor mijn gevoel klopte er iets niet, en was bang dat ik iets had waardoor het niet lukte, dat ik niet gezond was zeg maar.

De wens voor een derde kindje was groot, maar ik zou er niet zo ver in willen gaan om allerlij behandelingen te ondergaan. We hebben 2 gezonden fantastische dochters. Een derde zou het wel erg compleet maken. (aangezien mijn eerste van mijn ex is).

Mou, meid kop op!! En ik heb respect hoor, dat je al zo lang bezig bent, ik hoop echt heel erg op een wondertje voor jou.

Liefs, Ris

HAA!!

Ris, de testen zijn inderdaad van Sesitest...nog steeds negatief..maar vanmorgen was mijn temperatuur 36,9...!! Beetje raar, vooral balen want we hebben nog niet kunnen klussen...maar misschien klopt mijn temp. niet..?! Ik probeer wel wat rustiger te doen. Ik wil mijn geluk niet laten afhangen van een zwangerschap, tenminste nog niet...! Hoe moeilijk het ook is.
Het boek heet: Zwanger wordt je niet vanzelf...best boeiend, vooral het stukje over dat je maar 11% kans hebt per cyclus als je het alleen rond de eisprong doet (zoals wij...wij waren zo bezig met zwanger worden dat we de rest van de maand geen zin hadden..) Je hebt 37% kans als je het de hele maand 2-3 per week doet....dat gaan we dus doen nu..maar eerst wat meer tijd...drukdruk!

En Droppy..zeker Kl*te voor je! Ik was er al bang voor...ik dacht ik hoor niks meer! Maar niet te lang in de put! Want het komt echt goed! Ik weet dat het balen is, maar blijf positief dan krijg je snel een positieve test!! XX

DOEI X

Hoi allemaal,

Ik heb het boek van Marielle Croon, zwanger worden. Hier staat in dat als je op de dag van je eisprong klust je een kans van 1 op 3 hebt om zwanger te worden. Ik vind het af en toe wel verwarrend allemaal hoor! De één zegt dit de ander zegt dat en je weet onder hand niet meer wat klopt. De gulde middenweg dan maar

Groet Jessy1981

Terug
Bovenaan