is dit mogelijk????

hey suzy,

bedankt voor je lieve reactie
indd erg vervelend dat je je berichten niet kan terug lezen als je aan het typen ben want ik vergeet ook nog wel eens het een en   ander en dan wil je het ff opzoeken en dan kan het niet,bij sommige andere forums kan het wel.
maar jouw temperatuur is nu 36.6 omdat je ongesteld ben,maar ik moet het nog worden,en dat zal zeer waarschijnlijk van het weekend zijn
mijn vriend heeft een 2maanden geleden ongeveer een sperma test gehad en die was goed! en ik moet over een 2maanden naar de gynaecoloog,ze hebben een wachtlijst hier dus vandaar pas over 2maanden,maar ja het is niet anders

xx droppy

Hier nog geen rode duivels (kan altijd nog natuurlijk)
Ik hoop ook heel erg dat die krampen met een zw te maken hebben, maar ik wil mezelf geen hoop geven.
Vorige week wist ik zo zeker dat het dit keer raak was, ik voelde heel anders onder in mn buik, wat ik nog niet eerder heb gevoeld. Dit was maar 2 dagen.
Ik slaap heel slecht nu omdat ik zo snel mogelijk weer wil tempen.
Naja, nog maar afwachten, ik heb mezelf wel een heerlijke fles wijn beloofd als ik nu ongesteld word.

Droppy, wordt jou temp altijd al een paar dagen voordat je ongi moet worden laag?

Ik heb net een ovaluatietest gedaan, omdat ik wel eens lees dat die positief aangeven als je zwanger bent.
En hij is zo goed als positief!! Zou het dan toch..... Ik durf er niet eens aan te denken!
Morgen zouden we de zw test doen. Ik heb testen in huis van CB en ik lees vaak dat die heel laat positief aan geven. Dus ik ben bang dat die dan negatief aan zal geven.
Grrrr, wat kun je jezelf gek maken he....

hey ris,

mijn temperatuur is altijd 36.8 na mijn eiersprong,hij wordt nooit zo hoog als jouw temperatuur.ook niet als ik zwanger ben.
maar ik had t vanmiddag nogal koud en dacht toen van ik ga ff kijken wat de temperatuur nu is.
en officieel moet ik nog 4 dagen voor mijn nod mits het eerder komt natuurlijk.
ik ben nu weer warm,maar ik heb om 13.30 tot 14.30 een lekker warm badje genomen en heb het nu weer heerlijk warm.(voor hoelang?)

Dag dames,
wat gaan we een spannend weekend tegemoet, he. Mijn Nod is komende maandag en ook ik voel me anders. Maar dit wordt voor ons hopelijk ons derde kindje en de vierde zwangerschap, als het raak is. En tot nu toe voelde alle beginen, nog voor de test zeg maar,  anders. Lekker handig.
Krampen had ik bij de tweede en derde zwangerschap, veel plassen bij de eerste en bij de derde en deze keer, als het raak is, heb ik het superkoud savonds. De eerste keer eindigde trouwens in een mk.

Goeiemorgen dames,

Ik heb vanmorgen een zw test gedaan, en wat denk je...???
ZWANGER!!!!!
Ik kan het nog steeds niet geloven. Mijn temp vanmorgen was 37,2 dus ik dacht vandaag nog steeds geen rode duivels, en ben daarna meteen gaan testen, had nooit verwacht dat ie positief zou zijn omdat ik nu 12 na mn eisprong zit. Maar was wel een hele duidelijke streep.
Ik durf nog niet heeeel blij te zijn omdat ik gisteren wel menstuatie pijn had. Hopelijk gaat het de komende weken goed.

Het is dus inderdaad waar dat een ovu test positief aan geeft als je zwanger bent!

Ik hoop dat jullie rode duivels ook weg blijven, het is echt niks om daar op te moeten wachten.

hey greet welkom,

en ja ik voel me ook anders maar ik ga toch ongesteld worden als ik naar mijn temperatuur kijk

wat is het rustig hier.
gr.droppy

hoi

Hier nog steeds geen rode duivels....heb het gevoel dat het raak is. Heb afgelopen donderdag getest maar dat was veel te vroeg (was op dag 26 en ik verwacht pas op dag 31 mijn RD...nou ja ik hoop dat ze niet komen.) Had mijn positieve ovutest op dag 8 en 9 en dacht dat ik mijn ei altijd op dag 14/15 had...we hebben dus weer maanden verkeerd geklust.. Die cyclus zit ook zo raar in elkaar.. Op dag 8/9 postitief getest en daarna nog 22 of 23 dagen wachten op de RD....duurt lang!!!!!

Ga morgen of dinsdag testen...ben dinsdag jarig misschien wel een hele bijzondere dag!!!!

Hoe ie het met jou droppy???
liefs

Terug
Bovenaan