is het misschien een idee om...........................................

even de agenda erbij gepakt wat dachten jullie van

30 augustus (donderdag)
5 september (woensdag)
12 september (woensdag)
13 september (donderdag)

Laat maar horen

Groetjes sandra

Nou dat begint al goed..hahaha..ik kan geen ene datum.

Groetjes Kitty en Tess.

gooi jij er eens een datum in dan, of kijken we eerst of er genoeg animo is. Augustus en begin september is natuurlijk nog wel de vakantieperiode. Misschoen toch oktober dan?

Skitje verras ons met een datum (of zet ik je nu voor het blok hihi)

Hoi,

Het lijkt mijn ook wel leuk om iets aftespreken en om elkaar is in het "echt" te zien hihi.
Ik ben alleen op vakantie van 20-8 tot 9-9. Ik moet wel met het openbaar vevoer dus ik weet niet waar jullie afwillen spreken. Ik zie het wel.

Groetjes Nancy

Hummm,eens even zien..
Is 23 aug,
     25  aug,
      1 sep iets of misschien toch oktober.Vorig jaar is  het in oktober ook nog prachtig weer geweest met temperaturen van 20 tot 25 graden.

Groetjes Kitty en Tess.

Leuk!!

Ik denk dat we gewoon 2 of 3 datums moeten prikken en kijken wanneer de meeste mensen kunnen. Ging de vorige keren ook goed toch? En ik vrees dat we in die drie maanden altijd wel iemand hebben die graag mee wil maar niet kan omdat er iemand jarig is of een verjaardag gevierd word of op vakantie is...
Zal ik Bijvoorbeeld eens 2 opties voor lokaties noemen?

Monkeyworld in Amersfoort: redelijk centraal, binnenspeeltuin voor de kids en hun
                                                                                enthousiaste mama's. En gelijk een slecht-weer locatie.
Apenheul Apeldoorn                   : Iets minder centraal voor de zuiderlingen, wel een
                                                                                he;eboel apekoppen bij elkaar! En wat is er leuker als
                                                                              onze apies die met goed weer andere apies kijken??

Laat maar horen!

-X- Marieke

De lokaties klinken prima van de data's kan ik alleen 23 augustus. 25 augustus is mijn petekindje jarig en 1 september wordt mijn kereltje 4.

Misschien drie data's prikken in drie verschillende maanden? aug/sept/okt

Gr sandra

Hey ik vind het een geweldig idee
Maar de locaties zijn echt te voor voor de mensen uit Zeeland
Kan het ook ietsje dichterbij voor ons gezocht worden.
Ik zou graag mee willen ook omdat de vorige grote forum dag ook al veeeeeeel te ver weg was.

Is iets in Rotterdam en omstreken ook geen goed idee?

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan