is het misschien een idee om...........................................

... en ik stap bij Annet in de auto, dus Zuid-Frankrijk lijkt me prima!

Leuk!!!!!
Hopen dat we er dit keer eens bij kunnen zijn.
Ik werk op di, wo en zaterdag, die dagen vallen dus af, en 30 aug wordt ons poppetje al weer één jaar, maar dat kunnen we natuurlijk ook met een heleboel vriendjes en vriendinnetjes vieren!!!
Locatie maakt me ook niet zo heel veel uit, de auto staat voor de deur, al heeft Brabant bij mij als brabander de voorkeur en als het een locatie is waar we niet zoveel hoeven te wandelen kan er altijd iemand meerijden( ivm ruimte in mijn twingo'tje).

groetjes Danielle.

Inderdaad een leuk idee. Zoals Ilse al zegt, het liefste ergens in Brabant of Rotterdam. Zaterdag hebben we ook al anderhalf uur (enkele reis) gereden naar Dongen. En dan mag de dag  best wat langer duren hoor. Eerlijk gezegd vond ik het zaterdag een beetje kort voor zo'n lange rit. Maar, wij zijn volgende keer (mits het uitkomt) van de partij.

Groetjes,
Nelly  mv Dean.

Oh dat vergat ik nog te zeggen. 5 Oktober (vrijdag) kan ik niet, dan is Dean jarig.

Hoi hoi,

Dames,ik ben druk bezig met het bekijken van speeltuinen en van al dat meer op het internet,maar dat valt nog niet mee hoor.Om iets te vinden voor onze kindjes(babyvriendelijk).Maar ik geef niet op...wie zoekt zal vinden..

Groetjes Kitty en Tess.

Hier in de buurt heb je bv playcity, dit zit in barendrecht.
Dit is een binnenspeeltuin en ook goed te doen voor kleintjes.
Zo heb je ook ballorig en zit in rotterdam, dit is idem aan barendrecht.

Ik snuffel ook nog even verder

In Mijnsherenland 20km ten zuiden van rotterdam, heb je recreatieoord Binnenmaas.
Hier heb je een zwembad, speeltuin, kinderboerderij, atraccties enzenz
Errug leuk ook.
Kijk maar eens op http://www.recreatieoordbinnenmaas.nl/

Lijkt mij ook wel een heel leuk idee om het in september te doen, dan kan ik misschien ook wel van de partij zijn!!!   Ik kom namelijk misschien dan naar Nederland omdat een vriendin van mij gaat trouwen.   Zij trouwt 21 sept. dus dan ben ik dan ongeveer een week in nederland.   En ik ben meest van de tijd in Zuidland, of Noordwijkerhout (zuid-holland)
Groetjes Liesbeth

Terug
Bovenaan