is het misschien een idee om...........................................

Hoi,

Ik ben het met Ilse eens, iets dichterbij... Amersfoort of Apeldoorn is best een eindje weg... maar ik hoor het wel, lijkt me wel leuk zo'n forumdag.....

Zelf vind ik het onzin dat er de meeste mensen zouden kunnen  als het in omgeving  Utrecht zou zijn.. Zaterdag kwamen er namelijk  net zoveel mama's naar Dongen. En als ik kijk hoeveel er naar zandfoort gaan idem dito..

Als je kijkt naar waar iedereen vandaan komt staat Brabant aan de top qua aantal forummers. Brabant ligt ook enigzins centraal van waar de meeste mensen vandaan komen en moet gemiddelt iedereen maximaal 1,5 uur rijden (zoals de meeste mama's uit Limburg, Zuid-Holland, Utrecht etc)

Dat ik zelf uit Brabant kom is meegenomen, maar ik vind het helemaal niet erg als ik een stuk moet rijden. Zou het voor mij te ver weg zijn heb ik gewoon pech gehad. Denk ook niet dat het geregelt kan worden dat iédereen die dag kan of dat stuk wil rijden.

Ik ben benieuwd wat geregelt gaat worden, waar  en of ik kan!
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag.

Spannend! We wachten af..

Esmé mv Kay

Esmé, je hebt helemaal gelijk!
Ik denk ook dat als we in Brabant afspreken, dat aardig centraal is voor de meeste van ons. Alleen denk ik dat in de zomermaanden veel mensen op vakantie zullen zijn....
(ik dus niet want wij moeten het juist hebben van de zomermaanden)

Bij Delft heb je ook een Giga groot speelparadijs (net zoiets als Dongen, maar dan groter). Misschien ook een optie?
Afijn ik hoor het wel, en ik ben ook best bereid om een stuk te rijden en ook om eventueel iemand op te halen.

Groetjes van Cissy

Wat betreft de datums kan ik alleen de 2 donderdagen

Rotterdam lijkt me super  Hihi geintje Het maakt me niet zoveel uit, naar amersfoort heb ik ook 5 kwartier gereden en dat ging allemaal prima.

Pauline

Ik sluit mij ook helemaal bij Esme aan. Ook met de dagen.Ik kan eigenlijk alleen maar in het weekend ivm vervoer namelijk!

Gr. Marieke

laten we anders eerst maar even kijken wie er allemaal mee willen en dan kijken naar een locatie.
Ik heb er heel veel zin in maar mijn maximum om te rijden is toch wel ongeveer anderhalf uur (maar is het verder dan komt er vast wel weer een andere dag voor mij)

Groetjes sandra

Hoidiehoi!!

Nou, even een makkelijke erbij....
Mij maakt het allemaal niks uit hoor!
Als ik kan, kom ik ook naar Zuid Frankrijk als het moet!
Alleen.....als het 23 augustus wordt, dan kom ik écht niet... Is Stef jarig.....
Ben weer benieuwd hoor!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan