is het nou echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 21:39:29'));

gelukkig is het jou kind en niet het mijne dat word verkankerd.

Na zo''n reactie zou ik graag zien dat jij van dit forum wordt gek*ankerd!!!!!

@Dadennis. Als je nog even een paar berichten terug leest, zie je dat het advies vooral luidt: eerst die sigaret de deur uit, dan pas de voorbehoedsmiddelen. Dan stress je de boel er maar  lekker uit voor je een kindje in je buik hebt.

Kortom: da's dus óók al  geen excuus (die bestaan nl. niet).

Niet zo snel oordelen... mijn vriendin is namelijk onverwacht zwanger geraakt? Terwijl ze de pil slikte (zonder af en toe te vergeten)...

Dus het voorbehoedsmiddel was er gewoon...

ik wóu er nog bij zetten 'en kom nou niet aanzetten met ongewenst zwanger', maar dacht nee dat hoeft niet, want dat snappen ze zelf ook wel en het gros van de dames hier kiest er gewoon bewust voor.

maar tóch weer zo'n voorbeeld van iemand in de omgeving die... jaja
rrr krijg er kromme tenen van...

Begrijp nu dat vriendin  is partner...  maar dan nog...

Hoop wel dat je d'r actief steunt in het minstens te proberen...

quote: Dadennis reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2008 19:46:55'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 21:39:29'));

gelukkig is het jou kind en niet het mijne dat word verkankerd.

Na zo''n reactie zou ik graag zien dat jij van dit forum wordt gek*ankerd!!!!!

Rot zelf ff lekker een eind op. ga de stoere pappa uithangen bij je partner en niet hier. En lees voortaan alles en niet een beetje, want dan was je erachter gekomen dat de stress van het niet niet roken, vele male minder erg is als het wel roken van een sigaret. he gatsie al die gasten hier met mega grote billboards voor hun kop.

neem voor mezelf en me mede forum genoten die wel hebben kunnen stoppen indd ook me petje ff af.hihih

xxx bambi

Hallo

Ik moet helaas zeggen dat ik ook heb gerookt tijdens mijn zwangerschap.
Ja ik weet het nu wel, het is slecht. Ik zou volgens sommige geen moeder
mogen zijn. En ik verdien eigenlijk de doodstraf, als ik dit topic moet geloven.
Ik ben inmiddels bevallen van een kerngezonde dochter. Maar wat mijn het
meeste verbaasde en waardoor ik de vraag van diegene die topic begon
ook wel begrijp. Is het volgende! De verloskundige heeft alleen bij het
intake gesprek gevraagd of ik rookte en hoeveel. Ze heeft het er natuurlijk
over gehad dat het slecht is. En ze heeft wat foldertjes gegeven. En met de
woorden iedere sigaret die je minder rookt is er 1. Voor de rest heeft ze het
er nooit meer over gehad. Niet gevraagd of het is gelukt om te stoppen met
roken. Helemaal niks! Naar aanleiding van dit topic ben ik eens gaan rond
vragen bij andere zwangere en rokende moeders. Bij geen van alle is er na
het eerste gesprek gevraagd of het gelukt was om te stoppen. Dus ik snap die
vraag dan ook wel. Als het bij haar ook niet meer naar gevraagd wordt dan ga
je ook wel denken dat het wel meevalt. Of dat bij haar ook zo is weet   ik niet.
Maar sommige maken zich er dus duidelijk drukker over dan de VK.
En de mijne was echt heel erg betrokken hoor. Ze was absoluut geen onverschillig
type. Ze vond het welzijn van de baby echt heel belangrijk, maar het roken
daar heb ik haar nooit meer over gehoord.

Iedereen verder een fijne zwangerschap toegewenst!

Hoi hoi,

Ik ben blij dat ik dit pas gelezen heb na de bevalling. Ik weet niet wat de hoge bloeddruk die ik had gekregen gedaan had....
Ik ben best braaf geweest tijdens mijn zwschap. Goed gegeten, geen alcohol, geen sigaretten ook niet meeroken en wat denk je.....de kindertjes hebben een groeiachterstand. Alles is in het ziekenhuis in den treure onderzocht. Ook op allerlei afwijkingen ed, echt niet leuk. En wat is het resultaat......tja, het zullen wel kleine kindertjes zijn pffff

Ik wens bij deze iedereen een lage bloeddruk en wat zonniger humeur en iets meer inteligentie om wat minder kwetsend te reageren!

Heel veel liefs Bertine

Terug
Bovenaan