IUI - ervaringen delen?

Jsspa

New member
Hi,

Gestart met onze eerste IUI. Zijn er nog meer die nu ook in dit traject zitten?
Mega benieuwd naar jullie verhalen en zou het fijn vinden om wat ervaringen te kunnen delen.
 
Wij hebben onze eerste IUI gepland komende donderdag. Morgenavond de ovitrelle spuiten. Heb ook clomid geslikt geslikt cd 3-7. Hopelijk kan het nu wel doorgaan want de eerste ronde had ik te veel rijpe follikels en de tweede ronde was de uitgangsecho niet goed (cyste). Vind het super spannend allemaal! Slik jij ook clomid?
 
@fuimaOjJsGHtzy3m; wat spannend zeg en ik zal voor je duimen dat het deze ronde wel door kan gaan..!! Wij hebben onze eerste behandeling 2 weken terug gehad. Ik voelde nauwelijks iets en het was zo klaar, hopelijk helpt dat een beetje. Ik slik geen clomid nee.
 
@Jssje Wat spannend! Mag je al bjina testen? Wat is je gevoel er nu bij?

Ik vind het super spannend allemaal, ik word vooral nerveus van de precieze timing van alles. Maar moet er maar vertrouwen in hebben dat de artsen weten wat ze doen.

Ik heb trouwens mijn naam hier op het forum maar even veranderd :)
 
Wij zitten ook in een iui traject. Zitten nu in ronde 7 na een pauze van een maand. Zo’n traject blijft spannend, zeker omdat het er elke keer is (ziekenhuisbezoekjes, hormonen slikken/spuiten en alles wat je continu in je lichaam voelt). Blijf goed naar jezelf en je lichaam luisteren en neem voldoende oplaad momentjes is mijn ervaring☺️

Ik ben gestart met acupunctuur en merk dat ik daar heel rustig van word.
 
@Dromer ; sorry voor mijn late reactie, geen melding gehad van een nieuw bericht..! Ontzettend benieuwd hoe je de eerste behandeling hebt ervaren? Viel het mee?

Hier de eerste ronde helaas niet gelukt, dus inmiddels aan het prikken voor ronde 2.
 
@Mijsjes; bedankt voor het delen! De wachtweken vind ik het zwaarst en prikken gaat me zelf ook nog niet goed af, maar pas ronde 2. Jij zit al op ronde 7… hopelijk snel met positief nieuws. Kan me voorstellen dat het zo slopend is…
 
@Jsspa Wat jammer dat de eerste ronde niet gelukt is... Gaan jullie nog iets anders doen deze ronde? Of precies hetzelfde (bijv. qua doseringen, timing, etc.).

De IUI zelf viel bij mij heel erg mee, kreeg alleen een pijnscheut toen het slangetje de bovenkant van mijn baarmoeder raakte. Ik had vanaf een dag voor de IUI (vorige week woensdag) t/m maandag last van een opgeblazen/drukkend gevoel en kramp in mijn onderbuik, ik wijt het maar aan de eisprong en/of ovitrelle. Nu voel ik me prima, en heb ook wel een goed gevoel bij deze ronde (al durf ik eigenlijk niet te hopen). Ik ben wel aan het tobben wanneer ik zal testen, ik wil het liefst in één keer duidelijkheid. Meerdere testen moeten doen om de oploop te kunnen zien lijkt mij zenuwslopend. Dus ik denk maar op dag 14 na de IUI... Maar zo moeilijk deze weken!
 
Terug
Bovenaan