A
Anoniem
Guest
<p>Hoi dames.</p><p>Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Ankie en ik lees nu al wel een tijdje mee hier om wat meer informatie te krijgen maar nog niet eerder een berichtje geplaatst en/of gereageerd.</p><p>Mijn man en ik proberen nu sinds 2/3 jaar zwanger te worden wat helaas nog niet lukt. Voor deze periode heb ik 5 jaar de prikpil gehad, achteraf had ik dit nooit moeten doen die geef ik nu de schuld van het uitblijven van een zwangerschap maar ach dit terzijde.</p><p>Sinds vorig jaar zomer zijn we mmm ingegaan. Onderzoeken waren positief, zaad van mijn man is hartstikke goed, HSG kwam niks geks uit maar een zwangerschap blijft nog uit. Arts IUI voorgesteld en daarmee dus begin dit jaar mee begonnen. Afgelopen dagen gonal-f 37.5 gespoten en vanavond 23:00 de Ovitrelle. Nu ben ik opzoek naar ervaringen / bijwerkingen (en evt succesverhalen) van deze combinatie dan weet ik een beetje wat me te wachten staat de komende tijd. </p><p>Liefs Ankie </p><p>oh en P.S. Ik heb komende vrijdag om 11:00 de inseminatie</p><p> </p><p> </p>