IUI gestart begin januari

Jaah het is ook bijzonder dat dit allemaal kan. Blij dat de medische wetenschap al zo ver is dat je op deze manier toch zwanger kan worden. Vroeger zal dat best wel anders zijn geweest! 

Ondanks dat wij (vrouwen) meer onderzoeken hebben, de injecties moeten zetten en de eendebek vaak genoeg zien vind ik het voor mijn man ook een dingetje hoor als ie zn zaad moet inleveren. Naja het inleveren niet maar het produceren. Hulp wil hij niet omdat ie dat niet leuk vind voor mij dusjah dan maar een filmpje opzetten ?

Hey Bnthee: Wat lief dat je er naar vraagt. Vorige keer inseminatie was ik gespannen naar wat er zou komen en ook nog de dagen erna. Bij deze ronde was ik niet gespannen en ben ik alles maar gewoon aangegaan. Donderdag met de inseminatie wel rustiger aan gedaan maar verder gewoon mn dingen gedaan. Merk dat ik nu niet de dagen aan het aftellen ben en maar dingen aan het verzinnen ben om de dagen door te komen, ik zie het allemaal wel nu. Ondanks dat ik mn hoofd er wel mee bezig is hoor, maar toch het voelt nu anders. 
Groetjes Ankie

Ah fijn. Hoe moeilijk het ook is, soort van ontspannen zijn werkt toch het beste denk ik. Gebruik je nog iets van pillen oid, avocado's, granaatappelsap etc? Ik ging op een gegeven moment alles proberen haha. En of het daar aan lag of niet, zwanger ?

Haha nee eigenlijk gebruik ik verder niks. Ik eet gezond, drink ook geen alcohol (ik dronk soms een wijntje of rosé biertje met een etentje ofzo), ik beweeg genoeg, slik foliumzuur. Ondanks dat dat nooit echt bewezen is. Zijn er echt dingen die zouden kunnen helpen ja en wat dat nog meer? Bedoel welke pillen en wat nog meer behalve avocado's, granaatappelsap?

Ik gebruikte zwanger worden capsules van etos, veeeeeel rooibosthee, veeeeeel avocado's en nog meer granaatappelsap ? na twee weken kon ik geen avocado's meer zien, maar dat was gelukkig ook niet nodig.
Hoe langer je traject duurt hoe meer je gaat proberen geloof ik. Hoop dat jij hieraan genoeg hebt! 

Terug
Bovenaan