IUI gestart begin januari

Heey Bnthee.. 
Ik hoefde helaas niet te testen. ?? Mijn menstruatie is weer op begonnen op dag 10 na de inseminatie. Dus zijn nu net weer begonnen met spuiten en dus ronde 3. Na deze ronde hebben we tussentijds gesprek met onze arts en dan wrs gewoon weer 3 rondes IUI. Ik heb nog wel hoop dat het met IUI lukt, maar soms ook weer niet. We gaan er maar weer voor ??

Hoi dames,

Het is alweer een even geleden dat ik op het forum ben geweest. Moet eerlijk bekennen dat dit te maken heeft met dat ik even niet teveel op internet wil rondlezen, mezelf hoop geven, teleurstellen en te veel wil opzoeken. Maar nu zit ik toch met een paar vragen.
Vraag 1: Puur uit nieuwsgierigheid maar ook om te kijken of ik nog iets extra's kan doen. Maar wie van jullie doen nog iets extra's voor het zwanger willen worden behalve hormonen (ovitrelle, gonal-f) spuiten, geen/heel weinig alcohol drinken of niet roken? En dan bedoel ik dus met andere supplimenten of pilletjes, voedingsstoffen en dergelijke... Baat het niet dan schaadt het niet dus wil kijken of ik nog wat extra's kan doen.

Vraag 2: Ik zit (helaas) alweer in ronde 4 van de IUI's. Had zoooo gehoopt dat het al eerder raak was geweest. Toen wij zijn begonnen met hormomen spuiten heb ik bij 2 menstruaties paar dagen voor NOD afscheiding gehad. In de hoop dat dit weg zou gaan door hormomen hadden we dus ook gekozen voor IUI met hormomen. Afgelopen ronde's geen last meer gehad van afscheiding bij afgeven (YESS) maar nu ineens wel weer. Vorige keren ook meteen bloedgeprikt en inwendige echo om te kijken of ze iets zagen, maar hieruit kwam steeds niks uit. Wie heeft hier ook weleens last van gehad? En wat is jullie tip wat dit zou kunnen zijn of gewoon maandag mn arts opbellen en uitleggen?

Liefs ankie

Terug
Bovenaan