IUI ronde 1 - mrt 2023

Hi,
Hier had ik zondag een negatieve test en ben gestopt met de progesteron. Hopelijk word ik snel ongesteld zodat we door kunnen. 
Ben er echt wel kapot van en vraag mezelf af hoe lang we dit nog door gaan doen. We overwegen om naar Duitsland te gaan omdat ze daar ook veel gerichter en meer onderzoek doen naar wat er mis is.
Hoe is het met jou?

Hee,
Ik heb niet zoveel meer laten horen. Ik heb vandaag als het goed is de IUI. Maar maandag was er 1 grote te zien en een aantal kleine, die nog door zouden kunnen groeien. Dus hopelijk heb ik max twee goede follikels klaarstaan? maar dus IUI en dan twee weken wachten en dan krijg ik een bloedtest. Het is weer spannend..

Ah nee wat balen Evol! ? Kan me voorstellen dat je daar even helemaal kapot van bent. Blijft toch raar dat ze in Duitsland en België nog aanvullende onderzoeken doen en in Nederland niet. Voor nu even lief zijn voor jezelf!
Hoe is de IUI gegaan Frasseke?
Ik had vorige week vrijdag de eerste echo en moest toen al meteen een afspraak maken voor de IUI, hadden we niet zien aankomen. Er was 1 follikel al ver gerijpt. Dus afgelopen zondag de IUI gehad en nu al bijna 1 week verder. Wel al de hele week flink verkouden en hoesten en maak me dan  meteen zorgen of het dan wel goed gaat met een evt innesteling. Maargoed, geduld en vertrouwen houden en volgende week zondag testen. 

Hoi,
Mijn IUI is goed gegaan, maar ik had dus ook maar 1 echo gehad na injecties. Ze hebben niet eens meer gekeken hoe het er woensdag voor stond. Dus zou zo kunnen dat er 2 of 3 follikels waren? erna beetje bloes gehad, maar dat is normaal. Nu afwachten?? had ook weer een zwangerschapsaankondiging... dus was weer even balen. Maarja probeer nu lekker positief te blijven tot de bloedtest.. nog 1.5 weken wachten?

Bij mij ook geen echo meer bij de inseminatie, hoop stiekem ook op nog een tweede maar 1 is genoeg hè!
Hier vandaag ook weer een zwangerschapsaankondiging. Blijft toch pijnlijk inderdaad. 

We blijven positief! Ik ga voor je (en mezelf haha) duimen!!

Hahah ja precies!! Positief blijven en blijf duimen voor alle dames die zwanger willen worden! Ook als is het pijnlijk als ik de aankondiging krijg, gun het toch iedereen!

Hoi allemaal,
afhankelijk van of aanstaande week m'n menstruatie komt gaan we beginnen met iui. Spannend, maar ook frisse moet na iets langer dan een jaar proberen. 

Vraagje: wij starten met Clomid en ik zie dat jullie met injecties beginnen. Weten jullie waarom de een met pillen en de ander met injecties het iui traject ingaat? 

Succes allemaal! 

Terug
Bovenaan