IUI ronde 1 - mrt 2023

Wat onzettend balen Geertjevd, dan heb je zulke goede hoop. Die wijntjes snap ik wel, hopelijk hebben jullie er van genoten. Was er maar 1 eitje nu gerijpt dat je 100 mag gaan spuiten?
Welkom Lola Lo, wat bijzonder dat jij de eerste keer zonder stimulatie kon doen, wat was de reden daarvoor?
Hier morgen de echo om te kijken hoeveel eitjes er rijpen en hoe groot ze zijn. Vind het best wel spannend.... geen idee wat er gaande is in mijn lichaam ?

Hoi dames
Hier is de aankondiging van de rode duivels ook gekomen. Nog even afwachten op echt vloeien en dan weer naar het ziekenhuis.

Balen zeg Frasserke, succes met de volgende ronde.
@eefje, mij  gyneacoloog gaf aan dat ik mocht kiezen eerst een aantal zonder stimulatie te doen (dus in mn eigen cyclus) omdat er niets aanwijst dat er iets mis zou zijn. Dus met ovulatietesten kijken wanneer het moment is voor inseminatie en dan het ziekenhuis bellen. Ik mocht kiezen om het nog langer in mn eigen cyclus te doen maar ik wil alle kansen verhogen dus na 1 keer gekozen toch maar met hormonen te gaan doen.

Wat ontzettend balen Frasseke. Hopelijk toch met volle moed door naar de volgende ronde?
Oh daar hebben ze bij mij niet eens over gesproken. Toch gek hoe ieder ziekenhuis/iedere arts anders werkt. 
Vandaag 2 eitjes gespot op de echo die goed aan het groeien zijn. Nu nog 3 avonden verder met hormonen spuiten en dan vrijdag weer een echo. Hopelijk zaterdag de IUI! 

Jaa echt weer flink balen. Ik ga weer even de hoop/moed verzamelen en dan gaan we vrijdag weer beginnen!! Dus wel lekker snel weer verder. Vandaag ook echt ongi geworden dus en ik had bloedtest en die was natuurlijk overduidelijk negatief. Ik vraag me wel af of het ooit gaat lukken soms, er is niets mis, maar zelf dit zetje levert geen zwangerschap op. Moet zeggen dat ik daardoor dan eigenlijk weer uitkijk naar IVF volgende maand. Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is, maarja dat gewenste resultaat blijft maar weg. Ik ga wel een weekend weg deze maand, dus hopelijk komt het goed uit met de IUI, maar verwacht gelukkig van wel, even zien hoe het ziekenhuis oordeeld.
Ik duim verder voor jullie dames!!???

Hi Frasseke, heel begrijpelijk hoor die teleurstelling! Dit wordt dus als ik het goed begrijp je laatste keer IUI en dan dus sowieso door naar IVF?
Hier net de echo gehad. Helaas is maar 1 eitje doorgegroeid van de 2 die gespot waren dinsdag, ook nog niet groot genoeg, dus moet morgen weer voor een echo en dus mag ik pas maandag of dinsdag voor de IUI. Voelt toch een beetje als een domper....
Hoop ook voor je dat alles goed uitpakt met de IUI en dat jullie lekker kunnen genieten van het weekendje weg! 
Hoe verloopt het traject voor de andere dames? 

Hoi evol,
Ja even vanuitgaande dat er geen overstimulatie is oid zal dit onze laatste IUI zijn. Ik ga nu wel gonal F gebruiken ipv meriofert, dus ben benieuwd of dat effect gaat hebben op wanneer mijn eisprong is. 
Ik hoop heel erg voor je dat je snel je IUI mag hebben. Lijkt me echt vervelend als het telkens maar niet door wil groeien. Heel veel succes en hopelijk dan maandag inseminatie met 2 weken later positief resultaat.
Natuurlijk ook voor alle andere dames, hoop ik heeeeeel erg op goed nieuws!!

Helaas nog geen IUI hier. Heb 1 cyste op mijn linker eierstok. Moet dus een maand wachten. Echt flink balen natuurlijk ? maarja helaas kunnen we er niets aan doen. Hoop dat we snel alsnog een positief resultaat mogen hebben. Wonen nu in het buitenland en verhuizen volgend jaar terug naar nederland. Hoop zo dat het voor die tijd gelukt mag zijn, anders zullen we in Nederland helemaal opnieuw moeten  beginnen denk ik...

Terug
Bovenaan