@Da, wij hebben eerst Ovulatie Inductie gedaan met pillen. Daarna zijn we overgegaan op injecties. Misschien willen ze eerst bij jou proberen of de pillen aanslaan, zo ja zou dat mooi zijn want de injecties vind ik wel net een stapje heftiger.
Nou misschien hadden jullie het al bij het andere topic gelezen maar hier is de IUI mislukt. Ik was er wel even flink van de kaart van, blijkbaar toch wel meer hoop dan ik had gedacht. Ik zit inmiddels alweer op dag 8 van de nieuwe cyclus, heb donderdag eerste follikel meting. We moeten eigenlijk 6x IUI doen, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat ga trekken. Elke keer die teleurstelling, bah. Wel vooraf besproken dat als ik nu weer niet goed reageer op de hormonen (vorige cyclus was bijna 6 weken) we daarna over gaan op IVF.
We hebben ons ook aangemeld in een kliniek in Duitsland, de wachttijd is daar wel lang dus ondertussen gaan we hier wel door. Ze doen daar veel meer onderzoek naar waarom het niet lukt en wat ze nog meer zouden kunnen doen om de kansen te vergroten. Je moet daar helaas wel een deel zelf betalen. Maar hebben we wel over voor goede zorg...
Hoe is het bij jullie?