IUI ronde 1 - mrt 2023

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!! Zeker omdat het nu zo’n dikke streep is ipv de lichte streep (die kon misschien nog van de Ovitrelle zijn).

Wonder boven wonder had ik vanochtend ook een positieve test in handen! We waren al gestart met spuiten voor IVF maar ik blijk toch spontaan zwanger te zijn geworden. Zo bizar en ongelofelijk spannend.
Dankjewel! Zo onwerkelijk!

wat een ongelofelijk goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd met jou zwangerschap! Hoe voel je je?

Wat goed nieuws Hope23 en geertje.

Gefeliciteerd! Ik wens julllie een goeie zwangerschap.
@Geertje ben wel erg benieuwd hoelang je al begonnen was met het ivf traject in want spoot je geen hormonen tijdens je menstruatie? Normaal begin je daarmee toch of gaat dat anders hij ivf

Wat goed nieuws Hope23 en geertje.

Gefeliciteerd! Ik wens julllie een goeie zwangerschap.
@Geertje ben wel erg benieuwd hoelang je al begonnen was met het ivf traject in want spoot je geen hormonen tijdens je menstruatie? Normaal begin je daarmee toch of gaat dat anders hij ivf
Je begint bij IVF al met spuiten voordat je menstruatie begint, dus dat was ik al een paar dagen aan het doen. Toen m’n menstruatie uitbleef heb ik een test gedaan. Er zijn geen onderzoeken naar de gevolgen van de medicatie op de zwangerschap dus ik hoop maar dat alles oké is. :)

Je begint bij IVF al met spuiten voordat je menstruatie begint, dus dat was ik al een paar dagen aan het doen. Toen m’n menstruatie uitbleef heb ik een test gedaan. Er zijn geen onderzoeken naar de gevolgen van de medicatie op de zwangerschap dus ik hoop maar dat alles oké is. :)
Aaah dus het gaat er toch anders aan toe. Ben echt super blij om te lezen dat ivf niet nodig is voor jullie. Geduld beloond en dit is echt weer zo een voorbeeld. Hoop dat jullie de zwarte periode achter jullie kunnen laten en geniet van jullie zwangerschap.

Hi allemaal,

Gisteren heb ik de eerste echo gehad. Alles was goed en het hartje klopt mooi. Ik ben vandaag officieel 6+6 weken zwanger.

Geef de hoop niet op, blijf positief hoe moeilijk het soms ook is. Hopelijk volgen er heel veel mooie zwangerschappen in deze groep.

Terug
Bovenaan