Even niet meer gereageerd omdat ik mentaal even niet in staat was. Onze 3e IUI poging was mislukt, viel te verwachten, maar blijft toch een domper.
Afgelopen maandag alweer de inseminatie gehad voor poging 4. Toen direct uitgesproken dat we geen verwachtingen meer hebben van dit traject en dus door willen voor IVF.
Nu is het nog even afwachten wat deze poging gaat doen, maar ook hier verwacht ik niet veel van. We gaan volgend weekend op vakantie dus dan zijn we er ook even een maand tussenuit. Stiekem wel een lekker vooruitzicht dat als deze poging mislukt, ik af en toe een wijntje kan gaan drinken bij het eten op vakantie. Dan is er toch nog iets positief.
Half oktober hebben we ons intakegesprek voor IVF gepland. Helaas moeten we voor de punctie en de terugplaatsing bij IVF naar een ander ziekenhuis. De controles etc. kunnen gelukkig wel bij in ons eigen ziekenhuis.
Ik snap je gevoel heel goed
@Pizzas
Ik wil heel graag door naar IVF in de hoop dat onze kinderwens vervuld gaat worden, maar heb geen idee wat dat betekent qua intensiteit voor ziekenhuis controles, het spuiten van de hoeveelheden hormonen etcetera.
Gisteren vertelde een klant dat ze zwanger was en heb er gelukkig goed op kunnen reageren, maar op zo'n moment overvalt het mij toch wel weer dat ik denk, waarom ik dan nog steeds niet?!
Ik wens jullie allemaal heel veel succes met de lopende en nog komende IUI pogingen! Hopelijk gaat het succesvol uitpakken!