Wij zijn inmiddels begonnen met IVF, vandaag de derde dag van het spuiten van Decapeptyl. Deze spuiten zet ik al voordat ik ongesteld word om een eisprong te voorkomen. Hier komt dan op dag 3 van de menstruatie nog Gonal-F bij. Alle echo’s en punctie zijn in ons eigen ziekenhuis, maar bevruchting/terugplaatsing zijn in een ander ziekenhuis. Is bij degene over IVF nadenken dan het hele traject in een ander ziekenhuis?
Mijn dipje heeft er tot geleid dat ik 50% ben ziekgemeld op het werk en nu nog maar halve dagen werk.. Het valt me allemaal echt ontzettend zwaar.
Wat ontzettend balen om te lezen dat het ook voor jullie niet meevalt. Ik hoop zo op goed nieuws voor ons allemaal!
@Pizzas: Vervelend dat het zo snel is gegaan met de hormonen! Hebben ze extra echo’s gegaan om het in de gaten te houden? Gelukkig wel de Ovitrelle gespoten, maar jammer dat ze dan niet gewoon met 3 een IUI willen doen..
@Eefjee: weer spannend dat wachten! Zeker als je allemaal dingen in je lijf voelt. Hopelijk goed nieuws!
@Hope: moet je nog lang wachten? We duimen weer!
En hoe gaat het met de rest?
Een vraagje, heeft er iemand misschien behoefte aan een whatsapp groep?
Ik merk dat ik heel graag met jullie mijn (IVF) verhaal wil delen maar dit forum steeds minder vaak bezoek.
Uiteraard met respect voor ieders privacy.
Mochten jullie dit ook fijn vinden dan stuur mij een privé bericht met je nummer en voeg ik iedereen toe. Zo niet, ook helemaal goed natuurlijk!!