IUI ronde 1 - mrt 2023

@Hope23 ik spuit nu 50 eenheden, volgende week gaan ze kijken of dat voldoende is. Voor jullie zijn de wachtweken dus weer begonnen, spannend. Geniet van je vakantie en hopelijk over twee weken goed nieuws!

Een vraag voor iedereen die Gonal-F spuit of heeft gespoten; ik heb nu twee injecties gehad en beide keren kwam er best nog wel een grote druppel vloeistof mee bij het eruit halen van de spuit. Was dit bij jullie ook of doe ik iets niet goed? Ik houd hem al zo’n 10-15 sec. zitten voordat ik hem eruit haal.
Is normaal, heb ik alle keren gehad. Is niet erg, ik had bijna elke poging netjes 3 eitjes ontwikkeld. Behalve de 1e poging omdat toen de dosis te laag bleek te zijn.

@Hope23 ik spuit nu 50 eenheden, volgende week gaan ze kijken of dat voldoende is. Voor jullie zijn de wachtweken dus weer begonnen, spannend. Geniet van je vakantie en hopelijk over twee weken goed nieuws!

Een vraag voor iedereen die Gonal-F spuit of heeft gespoten; ik heb nu twee injecties gehad en beide keren kwam er best nog wel een grote druppel vloeistof mee bij het eruit halen van de spuit. Was dit bij jullie ook of doe ik iets niet goed? Ik houd hem al zo’n 10-15 sec. zitten voordat ik hem eruit haal.
Spannend hoor! Hopelijk is het genoeg, en anders kans at vrij makkelijk bijgesteld worden geloof ik.

Ja voor ons zijn de wachtgelden weer begonnen. De ochtend van de iui had ik een hele zere buik (eisprong?). Die pijn heeft tot de middag geduurd. Omdat ik dus al een zere buik had was de iui ook echt niet prettig. Ik voel weer van alles in mijn lijf. Al probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn. Van de week lekker op vakantie dus er is goeie afleiding.

@Eefjee ik duim voor jullie dat deze poging zijn werk doet! En ga lekker genieten van jullie welverdiende vakantie.

Voor de andere meiden die door gaan naar ivf. Heel veel succes! Houden jullie ons op de hoogte?

Jeetje wat balen @Pizzas
Ik weet hoe de teleurstelling voelt.....

Wel fijn dat je de ovitrelle mag zetten, dan kunnen jullie het in ieder geval zelf proberen deze keer?

Veel succes met het verwerken van deze tegenslag!

Ik wacht nog gestaag..... mijn borsten/tepels zijn mega pijnlijk en voel steken in mijn baarmoeder....

Wij zijn inmiddels begonnen met IVF, vandaag de derde dag van het spuiten van Decapeptyl. Deze spuiten zet ik al voordat ik ongesteld word om een eisprong te voorkomen. Hier komt dan op dag 3 van de menstruatie nog Gonal-F bij. Alle echo’s en punctie zijn in ons eigen ziekenhuis, maar bevruchting/terugplaatsing zijn in een ander ziekenhuis. Is bij degene over IVF nadenken dan het hele traject in een ander ziekenhuis?

Mijn dipje heeft er tot geleid dat ik 50% ben ziekgemeld op het werk en nu nog maar halve dagen werk.. Het valt me allemaal echt ontzettend zwaar.

Wat ontzettend balen om te lezen dat het ook voor jullie niet meevalt. Ik hoop zo op goed nieuws voor ons allemaal!
@Pizzas: Vervelend dat het zo snel is gegaan met de hormonen! Hebben ze extra echo’s gegaan om het in de gaten te houden? Gelukkig wel de Ovitrelle gespoten, maar jammer dat ze dan niet gewoon met 3 een IUI willen doen..
@Eefjee: weer spannend dat wachten! Zeker als je allemaal dingen in je lijf voelt. Hopelijk goed nieuws!
@Hope: moet je nog lang wachten? We duimen weer!
En hoe gaat het met de rest?

Een vraagje, heeft er iemand misschien behoefte aan een whatsapp groep?
Ik merk dat ik heel graag met jullie mijn (IVF) verhaal wil delen maar dit forum steeds minder vaak bezoek.
Uiteraard met respect voor ieders privacy.
Mochten jullie dit ook fijn vinden dan stuur mij een privé bericht met je nummer en voeg ik iedereen toe. Zo niet, ook helemaal goed natuurlijk!!

Hi allemaal, zoals jullie weten ben ik nu op vakantie toe. Helaas nam de testdrang de overhand sinds eergisteren (8DPO). Dat was 10 dagen na ovitrelle. En er kwam een lichte tuursteep. Gister ochtend nog een lichte tuursteep (9DPO). Maar vanmorgen een dikke vette klapper met 2 DIKKE STEPEN. Ik kan het bijna niet geloven. Maar ik denk toch echt dat ik Zwanger ben!! Toch ga ik morgen ochtend nog een keer testen. Ik ben immers nog niet uit de gevaren zone. Ik houd jullie op de hoogte

Hi allemaal, zoals jullie weten ben ik nu op vakantie toe. Helaas nam de testdrang de overhand sinds eergisteren (8DPO). Dat was 10 dagen na ovitrelle. En er kwam een lichte tuursteep. Gister ochtend nog een lichte tuursteep (9DPO). Maar vanmorgen een dikke vette klapper met 2 DIKKE STEPEN. Ik kan het bijna niet geloven. Maar ik denk toch echt dat ik Zwanger ben!! Toch ga ik morgen ochtend nog een keer testen. Ik ben immers nog niet uit de gevaren zone. Ik houd jullie op de hoogte
Wat spannend! Ik duim voor jullie!!

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!! Zeker omdat het nu zo’n dikke streep is ipv de lichte streep (die kon misschien nog van de Ovitrelle zijn).

Wonder boven wonder had ik vanochtend ook een positieve test in handen! We waren al gestart met spuiten voor IVF maar ik blijk toch spontaan zwanger te zijn geworden. Zo bizar en ongelofelijk spannend.

Terug
Bovenaan