iui

<p>hallo allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen met iui inclusief gonal f en ovitrelle (22 maanden bezig, geen oorzaak), en zitten nu op 'het wachtbankje'. Enerzijds stemt dit traject ons hoopvol, anderzijds vallen de algemene statistieken me eerlijk gezegd tegen. </p><p>Iemand die ook in deze fase zit of zat en er wat over wil delen??</p><p>Dank en lieve groetjes!</p>

Hoi Lentekindd,
Ik heb vandaag iui poging 2 gehad. Om mij heen hoorde ik vooral veel mensen die zwanger waren na een 1e iui poging, maar die kans is volgens mij inderdaad niet heel groot. 
Hoe is het bij jou gegaan en had je er na die tijd nog lang last van? Ik merk dat ik sinds de behandeling vanmorgen steeds een soort kramp heb, heel vervelend en best pijnlijk eigenlijk. Van de vorige keer kan ik me dat niet meer zo herinneren

Hey annemt, heel herkenbaar, ik hoor ook regelmatig 'na één keer raak', en dat vind ik dus zo in contrast met de statistieken. Is er bij jou een oorzaak gevonden voor verminderde vruchtbaarheid als ik zo vrij mag zijn dit te vragen?
Het is bij mij goed gegaan, ik heb er geen last van gehad. Het hele proces op zichzelf vind ik wel erg vermoeiend, en soms maakt het me labiel, maar de inseminatie op zichzelf viel gelukkig mee.

Bij ons is er geen oorzaak gevonden, maar zijn ondertussen echt al wel heel erg lang bezig, ruim 2.5 jaar.
Is er bij jullie wel iets gevonden?

Bij ons is er geen oorzaak gevonden, maar zijn ondertussen echt al wel heel erg lang bezig, ruim 2.5 jaar.
Is er bij jullie wel iets gevonden?

Ja, frustrerend en vermoeiend is dat he. Bij ons is er ook geen oorzaak gevonden. Er was een verdenking op endometriose, maar er is niets uit de kijkoperatie gekomen. Nu 22 maanden bezig.

Hoi Lentekindd,
Ik wil nou niet al jou moed wegnemen, wij waren pas zwanger na de 9de iui behandeling van ons zoontje (inmiddels 3jaar). Nadien weer vrij snel begonnen met iui. 7de iui is helaas een miskraam geworden. Nu inmiddels 20 weken zwanger van een tweeling ook doormiddel van iui. 
Heel veel succes?

Hoi Lentekindd,
Ik wil nou niet al jou moed wegnemen, wij waren pas zwanger na de 9de iui behandeling van ons zoontje (inmiddels 3jaar). Nadien weer vrij snel begonnen met iui. 7de iui is helaas een miskraam geworden. Nu inmiddels 20 weken zwanger van een tweeling ook doormiddel van iui. 
Heel veel succes?

Terug
Bovenaan