iui

Hoi lentekind 
Ja had idd ook op die andere topic gereageerd haalt die masr weg beter 1 topic is makelijker bij te houden☺️
Spannend voor iedereen vind het wel fijn een aparte  topic de andere waarbij wel eens op schrijf en mee lees zijn zoveel en kun je niet meer bij houden en deze groep is lekker klein en kun je makkelijker met elkaar kletsen en weet wat er allemaal stastcte gebeuren en kun je meeleven
Hopelijk snel positief nieuws voor iedereen 

Hallo dames,
Voor ons geen IUI maar wel Gonal-F en ovitrelle. Vorige week vrijdag 24-07 de ovitrelle gespoten. Traject van onze eerste zwangerschap heeft 1,5 jaar geduurd maar was bij ronde 3 met Gonal-F raak, nu zitten we weer in ronde 3. Ik heb weinig last van wit vloed, heel gek maar kan mij niet meer herinneren hoe het bij de eerste zwangerschap was. Ik hou het niet meer om niet te gaan testen al weet ik dat het veel te vroeg is. 
Hoe is jullie wit vloed in de week van innesteling en de nod?

Hoi gebruiker10...
Heb nooit zo op witte vloed gelet behalve de laatste keer, toen nam het eerst toe en daarna weer wat af. Spannend allemaal he. Ik ben nu helaas ongesteld na eerste ronde iui. Hoop is nu even op een laag pitje, maar neemt vast weer toe.

Hoi iedereen! 
Ik wil je niet de hoop bij jullie wegnemen, en hoop dat het bij jullie snel mag lukken. Wij zitten alweer in ronde 8. Verwacht maandag ongesteld te moeten worden. De laatste week wachten vind ik altijd zo vreselijk, lijkt wel jaren te duren.. 
3e iui poging wel een zwangerschap gehad maar dit is met 6 weken helaas mis gegaan. 
Wij hebben in overleg met onze arts afgesproken door te gaan tot 9 pogingen. Hierna wordt het wss IVF.. heel spannend allemaal. 
Groetjes, 

Hoii gebruiker102.. wat balen dat het zo moet lopen voor jullie. Op basis waarvan door met iui ipv starten ivf, hoe wordt dat beredeneerd? En wat is bij jullie de oorzaak?

Hoi Lentekindd, 
Ik doe dit traject samen met mijn vrouw. De behandeling is dus niet om een medische reden gestart.
Helaas wil het alsnog niet lukken, heb verder een goede cyclus en eisprong dus gebruik geen verdere hormonen. Dit is ook de reden waardoor we hierna starten met IVF. IUI met hormoonstimulatie zou voor ons geen optie zijn i.v.m. de goede cyclus en eisprong. 
De arts heeft in samenspraak met ons bepaald tot die 9 pogingen te gaan, we zouden eventueel ook tot 12 behandelingen door kunnen gaan. Dit aantal kan bij ons uiteraard hoger liggen doordat wij voor het starten niet eerst nog 'geprobeerd' hebben. 

Hoi Onewish, 
Dank voor je reactie. Goed dat je me er bewust van maakt dat IUI/IVF ook ingezet worden voor twee vrouwen met een kinderwens samen. Logisch, maar had er nog niet zo over nagedacht. Ik hoop voor je dat het enige hoop geeft dat je wel al een keer zwanger bent geweest, dus dat het wel kan? Maar ik weet ook dat je wellicht niks koopt voor zulke opmerkingen ;). Veel succes! 

Hoi

Hier ook zwanger geworden doormiddel van iui.
Zijn 3 jaar bezig geweest om kinderen te kwijgen. En 2,5 bezig geweest int ziekenhuis en niks kunnen vinden. 9de keer iui (tevens de laatste iui voor dat we ivf traject ingingen) zwanger geworden. 

Nu inmiddels 27 weken zwanger van een meusje
We verwachten haar in november

Terug
Bovenaan