iui

Hoi Lentekindd,
Ik wil nou niet al jou moed wegnemen, wij waren pas zwanger na de 9de iui behandeling van ons zoontje (inmiddels 3jaar). Nadien weer vrij snel begonnen met iui. 7de iui is helaas een miskraam geworden. Nu inmiddels 20 weken zwanger van een tweeling ook doormiddel van iui. 
Heel veel succes?

Hoi Lentekindd,
Ik wil nou niet al jou moed wegnemen, wij waren pas zwanger na de 9de iui behandeling van ons zoontje (inmiddels 3jaar). Nadien weer vrij snel begonnen met iui. 7de iui is helaas een miskraam geworden. Nu inmiddels 20 weken zwanger van een tweeling ook doormiddel van iui. 
Heel veel succes?

@lindhaa, misschien een beetje een brutale vraag, maar mag ik vragen hoe jullie dit hebben bekostigd? Er worden toch standaard in Nederland 4-6 iui pogingen vergoed? Heeft jullie verzekering een uitzondering gemaakt of hebben jullie na die 6 pogingen alles zelf betaald?

Hoi annemt, hoe gaat het met jou als ik vragen mag, want ook net behandeling gehad toch? Morgen nod1 voor mij maar ben bang dat ik ongesteld word (zo te voelen). Groetjes!

Hoi hoi
Wij beginnen masndag met een echo of er eitjes rijpen en dan wachten op mijn ei sprong die eind van volgende week waarschijnlijk springt dus dan gaan wij ook beginnen spannend de kansen waren 12 procent meer dan via de spontane weg dat vond ik ook erg weinig maar wij beginnen eerst zonder hormonen omdat mijn progestoron wel goed was dus afwachten wel fijn dat er hier een topic van is aangemaakt wij zitten nu in ronde  17 en straks dus 1e iui 

Hoi Lentekindd, bij mij is het nu 6 dagen na iui (vorige week zaterdag gehad). Voel me eigenlijk net als normaal. Ik verwacht volgende week maandag de 10e eigenlijk wel ongesteld te worden. We zullen zien.
Hoe gaat het bij jou? Wanneer was jouw iui ook alweer, en nu al ongesteld moeten worden, is dat niet snel?

Hoi annemt, 
Lang wachten is dat he. Veel succes. Bij mij is mijn menstruatie altijd 11 of 12 dagen na eisprong en eisprong meestal op dag 18, dus helaas klopt het wel. Super verdrietig, maar dat mag even.
Hoii carolinerkj,
Ah spannend dus net begonnen, veel succes. Wij hebben met hormoonstimulatie maar dat staat bij ons los van progesteron. Het is omdat er geen oorzaak is gevonden. (Jij had ook op mijn nieuwe topic gereageerd dacht ik, zal ik die anders maar weghalen?).

Terug
Bovenaan