iui

Afscheiding vind ik lastig. Het is nu bij mij de ene dag gelig en waterig en de andere dag korrelig en wit. Vandaag wel een vlokje lichtroze afscheiding.

Heb niet meer die tussentijdse bloedingen een week voor mijn menstruatie, dat is wel een zorg minder.

Moet je echt doen! Je moet weer echt energie voor hebben, van wat ik heb gehoord is ivf toch een heftiger traject met meer ziekenhuisbezoeken.

Mocht het niet gelukt zijn bij mij dan doe ik nog 1 maand en daarna 1 maand even een stop. In mei ga ik weer verder; moet dan ook over op spuiten brrrr

Hi allemaal. 
Weer even geleden dat ik heb meegetypt, maar ik heb jullie berichtjes wel gelezen.
Hier weinig nieuws te vertellen. Afgelopen donderdag iui 4 gehad met mooie score zaadcellen en 2 eitjes dus nu weer op het wachtbankje. NOD zou dan zondag zijn.
Vanaf dag 3 na inseminatie veel steekjes in mijn onderbuik maar dat heb ik regelmatig dus probeer er geen emotie aan te koppelen ?

Hoe is het met de rest?
@annemt: Zijn jullie al aangemeld voor IVF? Ik denk wel goed dat je even de rust neemt. Is toch wel heel heftig! 

Hier ook weinig nieuws te vertellen hoor, hebben ondertussen nu anderhalve maand pauze. Afgelopen week mijn eisprong weer zelf echt ontzettend goed gevoeld, vorige maand ook, maar nu nog weer meer. Zelfs beter dan toen we in het traject zaten, dus dat is wel gek. 

Zijn nu samen in gesprek bij een coach, waar ik hier al eerder over schreef, volgende week derde afspraak (1e individuele).
Zijn nog niet aangemeld voor IVF, ik zie dat volgens mij nog niet zo zitten, alhoewel ik er al wel weer meer open voor sta dan een tijdje terug. Ik merk dat ik vooral maar door ga en nu we die verplichte pauze hebben is dat ook goed. 

Heb inderdaad gelezen dat je met een coach bent gestart. Interessant! Hoe ervaar je dat?
Best een fijn gevoel om je eisprog te voelen, toch? Geeft mij altijd een soort van trots gevoel hoe speciaal het lichaam is haha. Het gekke is dat ik vroeger nooit een eisprong voelde maar hoe beter je jouw eigen lichaam leert kennen hoe sterker het gevoel is. 

Hoe is het om nu geen hormonen te spuiten? Of had je geen bijwerkingen? Ik heb er echt een super slechte huid van gekregen. Maar als dat het ergste is..
Hier morgen mijn nod. Ik voel nog niets opkomen maar kan bij mij vrij uit het niets op komen zetten. Nog een dag in spanning! 

Voelt eigenlijk wel gek, maar ook wel heel interessant. Hebben een soort van scan gehad waarbij ze alles in het lichaam tot op chromosoom-niveau meten om te kijken of alles in balans is, zo niet, wordt dit hersteld. 
Sowieso grappig om te zien, dat er niet, alleen bij de baarmoeder/eierstokken gemeten wordt, maar van hersenen tot aan de tenen. Hopelijk gaat dit allemaal ervoor zorgen dat onze wens uit komt. 

Ik slikte steeds eerst clomid, met bijwerkingen zoals lichtflitsen en gigantische hoofdpijn tot gevolg, daarna overgestapt op letrozol (ook tabletten) en eigenlijk weinig last van. Pregnyl zetten dit nooit echt pijn, behalve 1x toen ik de prik er iets te rechtop in zetten, daarna ook een blauwe plek, maar verder nooit pijn gedaan. 

Terug
Bovenaan