iui

@anment, dat je vandaag niet misselijk bent wilt niks zeggen. Symptomen kunnen komen en gaan. Ik duim in ieder geval nog heel hard. Zolang er geen menstruatie is is er hoop??

@sanne hoeveel dagen na de IUI zit jij nu? Ik heb ook sinds gister af en toe wat menstruatie krampen maar nog geen menstruatie. Ik zit morgen 14 dagen na de eerste IUI. Spannend maar mijn menstruatie kan ook uitgesteld worden door de utrogestan wat ik krijg. 

XxLara

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!! Super!!

Hoeveelste iui was dit voor jou?

De IUI heeft bij mij op 27 januari plaatsgevonden. Had gisteren ongesteld moeten worden. Vandaag weer een negatieve test. Heb ook lichte bloedverlies, witte afscheiding met een klein beetje bloed. Die krampen heb ik ook nog steeds. Duren 10 min daarna is het weg, bouwt zich ook niet op.

Gyn gaf aan nog even te wachten, kan dat de menstruatie moeilijk op gang komt of nog te weinig zwangerschapshormonen. Dat laatste verwacht ik niet. Denk dat het morgen wel doorzet (zei ik vorige week vrijdag ook ?). Ik gebruik verder alleen Clomid, ga deze maand denk ik naar 25mg. 50mg is te hoog voor mij.

Wel fijn om een keer een succesverhaal te lezen! Geniet ervan! Het is je van harte gegund!

@sanne dankjewel. Het was mijn eerste IUI behandeling. Hiervoor heb ik 9 maanden letrozol gebruikt en 3 maanden ovulatie inductie met normaal gemeenschap en nu eerste ronde IUI zwanger. Totaal 2 jaar bezig geweest voor ik dus dit resultaat heb gekregen. Heel veel succes, hoop dat je menstruatie weg blijft en je nog te weinig hcg heb ?

XxLara, wat fijn dat het dan meteen met de eerste IUI is gelukt!

Ik ben inmiddels 3 dagen over tijd. Wel krampen gehad die na 10 mij ophielden. Voelde als het eruit stroomde, maar elke keer als ik naar het toilet ga is het bijna niks. Zo minimaal. Gisteravond licht bloedverlies gehad en nu weer niks. Heb wel zo’n continu drukkend gevoel op mijn onderbuik alsof je ongesteld moet worden.

Op advies van de gynaecoloog tot maandag wachten dan maar.. volgens haar kan het nog beide kanten op, maar dat gevoel heb ik niet.

Lara, wat fijn en leuk. Gefeliciteerd! 
Hier is het weer niet gelukt, vanmorgen uitgangsecho gehad en alles was wederom prima. Hadden een andere arts dan onze eigen en ze adviseert een pauze. Mijn gevoel zegt dit al veel langer omdat ik het eigenlijk niet meer trek, maar mn verstand zegt wat anders. Hele dag al een soort van duiveltje en engeltje op mn schouders... zo kut en zo ontzettend moeilijk. 
Eind deze week belt onze eigen behandelend arts en dan moeten we laten weten naar welke ivfkliniek we willen. Düsseldorf zonder wachttijd maar wel 75minuten rijden, Nijmegen met een wachttijd van 3-6 maand, Hengelo of Zwolle.  
Ik weet het gewoon niet en overal zit wel beetje nadeel en voordeel aan. 

@anment, wat ontzettend balen dat het niet gelukt is. Ik heb voor ik startte met iui ook even een rust maand gehad omdat het even allemaal teveel werd en ik de hoop had verloren. Doe waar jij denkt dat je je goed bij voelt. Succes met het maken van je keus. Dikke knuffel voor jou?

Hi Annemt,
Hoe is het nu met je? 
Ik las je verhaal hierboven, maar hoe weet je dat het niet gelukt is deze maand? Je NOD was nog niet toch? Ik snap dat je er doorheen bent, misschien even een pauze inlassen voor jullie zelf. Heb je iemand in je omgeving om hierover te praten? 
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Nijmegen (woon daar niet meer) en ben over het algemeen wel te spreken over het Radboud, CWZ niet zozeer. Misschien is Radboud wel een optie omdat je dan op de wachtlijst komt en je juist gedwongen een pauze kan nemen nu. En je kan je dan mentaal en fysiek daarop voorbereiden. Tenzij je geen tijd wil verspillen en meteen verder wil gaan, dan zou ik wel kiezen voor Dusseldorf. 
Heb je ook een beetje afleiding op de dag? Als in werk of iets waar je je op kan focussen? Dat kan ook wel helpen.
Heel veel succes en sterkte!
Was van de week ook weer bij de gynaecoloog, heb helaas 2 cystes waarvan 1 zichzelf aan het opruimten is gelukkig. De andere houden we in de gaten, dus volgende week weer een echo. Dan besluiten of we deze maand wel of niet gaan insemineren. 

Terug
Bovenaan