Ja daar is ie dan!

De mamaclub van oktober!
Gezellig!!
Ik bel pas volgende week naar verloskundige, manlief vind nu wat vroeg om te bellen, ben vandaag 5 weken!! En dan hebben we carnaval in het vooruitzicht.. :( hoe lul ik me hier onder uit.. :(

Liefs Vissen

Ja!!! Hij is er!

Vissen, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 6,5 week zwanger en uitgerekend rond 2-4 oktober. Ik heb eind vorige week gebeld naar de vk en ook alvast een afspraak gemaakt voor de echo (9 maart).

Hoe je je onder carnaval uit moet lullen? Ik heb al een paar goede adviezen gehoord: je bent ziek, je slikt een antibiotica kuur, je schenkt jezelf wel drankjes in maar laat ze op wonderbaarlijke wijze verdwijnen, of ruilt ze om met die van je vent (die de zijne al leeg heeft).

Succes!

Even het lijstje oktober mama's gekopieerd...

Tilly 4-10 1e kindje
Eerste kindje 4-10 1e kindje
lenteBloesem 4-10 1e kindje
Chantie 4-10 1e kindje
lvdheiden 4-10 1e kindje
Moedertje2B 6-10 1e kindje
Mamajo 7-10 3e kindje
2537339 8-10 3e kindje
Tulpen 8-10 3e kindje
Dory 8-10 2e kind
mamaChan 9-10 2e kindje
Vissen 14-10 1e kindje
wendy03 20-10 3e kindje
mamadani 14-10 1e kindje
Blossom 2-10 1e kindje

Hier nog een okt 2010 mama!!
Ben nog maar net zwanger, ongeveer 5 weekjes en ben als het goed is rond 15 okt uitgerekend van ons 3e kindje.
Heb algelopen sept een miskraa met 8 weken gehad van een tweeling dus ben nu een beetje zenuwachtig of alles goed gaat, hopelijk mag ik met 8 weken een echo om te zien of alles ok is.

Verder niet heel veel klachten,wel last van mijn borsten en wat steekjes in mijn buik maar dat had ik tijdens de andere zwangerschappen ook.

Groetjes Fee

hey meiden, ik ben een sept mama!
maar ik ben eind sept uitgerekend en aangezien de vorige 3 ook later kwamen ga ik er vanuit dat ik zal bevallen in oktober!
ik zal hier en daar dus ook wat meelezen en schrijven!
ik wens jullie allemaal een super zwangerschap!
ik heb inmiddels de echo al gehad en een kloppend hartje gezien! maandag weer naar de Vk,

liefs

hallo allemaal.....
ja ook ik voeg me aan jullie toe, 12 okt ben ik uitgeteld!
heb hiervoor een molazwangerschap gehad dus ben wel erg zenuwachtig.
ik heb verder niet veel klachten..s'avonds een beetje misselijk en soms een beetje steekjes in de buik.
hebben jullie ook last van buikpijn? is dit normaal in de zwangerschap?

groetjes mamabeer

Terug
Bovenaan