Ja daar is ie dan!

hey dames

ik ben afgelopen woensdag geweest en ben eind sept begin okt uitgeteld. heb wel al een echo gehad en was woensdag 6w5d het hartje klopte al dus op naar de volgende echo in maart.

Hallo dames, hier nog een oktober mama! Wij verwachten ons eerste kindje rond 20 oktober. Lijkt me leuk om steeds met jullie ervaringen te delen.
Ik heb de lijst meteen even aangepast.

Tilly 4-10 1e kindje
Eerste kindje 4-10 1e kindje
lenteBloesem 4-10 1e kindje
Chantie 4-10 1e kindje
lvdheiden 4-10 1e kindje
Moedertje2B 6-10 1e kindje
Mamajo 7-10 3e kindje
2537339 8-10 3e kindje
Tulpen 8-10 3e kindje
Dory 8-10 2e kind
mamaChan 9-10 2e kindje
Vissen 14-10 1e kindje
wendy03 20-10 3e kindje
Fairy 20-10 1e kindje
mamadani 14-10 1e kindje
Blossom 2-10 1e kindje

Hoi hoi,

Hier ook een oktober-mama.
Ik ben nu 6 en half week zwanger van ons eerste kindje. Die wij hopelijk rond 8 okt mogen ontvangen.
Heb de vk al gebeld en we hebben 9maart onze eerste afspraak.

Hey allemaal,
Nog een oktobermama in spe... ben op 2 okt uitgerekent :)

Ik ben nu 7,5 week zwanger van mijn eerste en vind het heel spannend allemaal. Heb in het begin wat bloedverlies gehad, wat gelukkig nog niet weer is gebeurd. Inmiddels al wel twee echo's gehad, waarvan de laatste afgelopen maandag. Daarop was een heel mooi klein minimensje te zien met een kloppend hartje! Erg bijzonder! Zijn er meer mensen die een beetje bloedverlies hebben gehad? verder heb ik wel vaak last van pijn in mijn rug en buik. Nog meer mensen?

Liefs

Hoi!

Ik wil me ook graag aanmelden bij de oktober-mama's.
Ik heb maandag mijn tweede echo, ben dan 7 weken. Heb met 5 weken ook één gehad, toen zag je enkel een vruchtzak van 7 mm. Ben wel erg zenuwachtig voor maandag. Hoop dan een babytje te zien met een kloppend hartje! Hoop het zo!
Ik ben 11-10 uitgerekend denk ik.

Gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan