Ja daar is ie dan!

Ja iedereen natuurlijk gefeliciteerd!!
Fee wat leuk wij zijn dan op dezelfde dag uitgerekend!!

Wij van ons tweede kindje!!

Geniet allemaal van de zwangerschap!

hallo,

Leuk hoor eindelijk de forum voor ons! Ben nu 5 weken zwanger. Ik weet mijn precieze uitrekendatum nog niet echt. Volgens de verloskundig 16 oktober. Maar dat gaan we over 4 weekjes bekijken! Met de echo.

succes en ook gefeliciteerd voor iedereen!

wendy

yoehoe, hij is er ;). Wijn zijn vanmiddag voor de eerste keer naar de verloskundige geweest. Bloeddruk, urine en bloedruk was allemaal goed, Ze vond me een gezonde dame;) Het enige is wel dat ik O-negatief ben en dat is een zeldzame bloedgroep, moet dus in week 30 een injectie voor Rhenus-D antistoffen. We hebben voor week 9 een echo gepland, nog twee weekjes geduld dus.

Iedereen gefeliciteerd en geniet ervan X

Hi!

Yes eindelijk een forum voor de oktober mama's! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, 25 feb heb ik mijn echo (omdat ik vorige keer een miskraam heb gehad extra vroeg). We zijn 9-10 uitgerekend, ik hoop stiekem al op 10-10... maar eerst maar de echo afwachten.

Groetjes, Sonica

Hai,

Ik ben 12 oktober uitgerekend maar grote kans dat ik 2 weken later ben. Mijn moeder heeft bij ons alle drie dit ook gehad en ik heb gehoord dat dit dan 'erfelijk' is zeg maar..
Klopt dat of niet?

Liefs

Terug
Bovenaan