ja of nee ( weet het antwoord al )

De laatste 2 dagen kan ik aan niets anders meer denken.
Mijn man zei gisteren tegen me dat ik er niet te erg in op moet gaan, anders wordt de klap dalijk te groot voor me als ik ong. wordt.
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk, maar ik kan er niets aan doen. Als ik in huis aan het rommelen ben of met het eten bezig ben maakt niet uit wat, ik kan aan niets anders denken.

Ik kan me helemaal voorstellen dat jij er de hele dag mee bezig bent. Slaap je nog wel?
Probeer er in ieder geval wel rekening mee te houden dat je ook ong. kan worden.
Dat is zo'n beetje het enige advies wat ik je kan geven maar die geeft jouw lieve man je ook al. Hij wil je natuurlijk beschermen tegen zo'n tegenslag.
Wij hopen hier allemaal dat je zwanger bent en we gaan ook gewoon door met duimen.

Dank je wel mamajb.
Ik hou het in mijn achterhoofd, maar dit is me nog nooit zo overkomen.
Ik ben momenteel ook af en toe wat beroerd, en uitgeput van moeheid.
Slapen doe ik goed.

Oh meis wat spannend, ik begrijp dat je aan niks anders kunt denken. Sterkte en hopelijk snel goed bericht!
Wenser

Dag 14:
Gisterenochtend met me mannetje door de stad heen geweest. Nergens last van, maar des te langer dat ik liep des te meer dat ik het onderin mijn rug kreeg.
Vanochtend uit bed weer wat krampen, zijn nu weer zo goed als weg, maar weer zeurderig onderin mijn rug.
Mijn tepels zijn niet echt donkerder dan anders.
Maar weer afwachten.

Hoi pxdt44,

ik heb een tijdje niet kunnen inloggen volgde je verhaal wel.jeetje wat een spannende tijd voor je ik hoop en duim voor je dat het positief is!

veel sterkte en wonderen bestaan maar inderdaad zoals vele anderen ook zeggen hou het wel in je achterhoofd dat we een vreemd lichaam hebben en alsnog ongesteld kunnen worden na zoveel dagen :((

ik hoop het voor jou niet en duim ook heel hard

groetjes miymiy

Blijft idd wel spannend! Ik hoop het voor je!
Enige tip: let niet op de kleur van je tepels, want die hoeven niet donkerder te worden!

Terug
Bovenaan