ja of nee ( weet het antwoord al )

Jeetje, spannend meis. Ik duim ook mee. Het is best lang overtijd. Ga je nu morgen testen?
Sterkte.
Wenser

Nee morgen niet Wenser.
Ik denk dat ik tot vrijdagochtend wacht.
Morgen ben ik 10 dagen overtijd.

Ik heb het ontzettend onder in mijn rug boven mijn kont.
En mijn krampen voelen anders aan als elke morgen, en nog geen bloed te zien.

Hoi pxdt44.

Ik breek even in kom van de oktober club.

Ik volg je al een paar dagen en ben hard voor je aan het duimen dat je zwanger bent! Wat je omschrijft de lage rugpijn en krampjes waren bij mij de eerste tekenen dat ik zwanger was.... Net als jij dacht ik echt dat ik ongesteld moest worden. Ik wil je niet teveel hoop geven en hoop echt voor je dat het raak is.

Sterkte met deze slopende dagen!

Dag 11.
Gisterenavond met wat krampjes naar bed gegaan en na een kwartier waren die weg.
Vanochtend uit bed weer wat krampjes net als elke ochtend, niets te zien toen ik naar de wc toe ging.
Ongeveer een half uurtje later was er een heel klein beetje bruine afscheiding en wat vers rood bloed. Krampjes weer weg.
Nu weer een klein beetje niets te noemen bruine en rood.
Denk dat het vandaag in duigen valt.
Ik vindt dit onvoorstelbaar, in die 12 jaar ben ik nog nooit zo lang overtijd geweest. Mijn borsten zijn heel erg gevoelig, en heb heel de tijd honger.

Ik lees ook veel dat er bij een innesteling ook wel eens wat bloed tevoorschijn komt.
Geloof er weinig van bij me, maar zou dat nu nog kennen, de innesteling moet toch al geweest zijn.

Ik duim nog steeds voor je! Met bloedverlies heb ik geen ervaring, gevoelige bortsten had ik wel maar had ik altijd als ik ongi moest worden.......

Ik had in het begin ook bloedverlies. Bij allebei. Maar het kan nog alle kanten op. Dat is het lastige van het hele verhaal.

Terug
Bovenaan