ja of nee ( weet het antwoord al )

Ben vanochtend even wezen werken.
Ik heb af en toe wat krampjes stelt niet echt veel voor.
Bloedverlies heb ik niet meer.
Als ik er naar kijk als ik het normaal ben / moet worden, dan begint het met licht bloedverlies en onderin mijn rug, en na nog geen uur is het dan doorgebroken meestal.
Dus toen ik uit bed kwam dacht ik nou is het zover.
Maar nu is het weer een heel klein beetje bruinige afscheiding.

het kan wel van de innesteling zijn hoor. bij mijn oudste had ik al een positieve test gehad en was zesenhalve week zwanger toen ik wat (oud) bloedverleis had dus ik paniek vanwege eventuele miskraam maar dat bleek van de innesteling te zijn..

ik duim voor je na zoveel jaar...

Ik ben op van de zenuwen op het moment kan nergens anders meer aan denken.
Ik heb net het ziekenhuis gebeld en dingen gevraagd aan de assistente van mijn gyn.
Ik heb haar mijn verhaal gedaan, en verteld dat ik wat bloed kwijt ben geraakt vanochtend, en af en toe wat bruinige afscheiding.
Haar alle datums doorgegeven en verteld dat de test van de week negatief was.
Ik kan zwanger zijn zegt ze, ik moet even het bloed in de gaten houden, en als ik zwanger ben dan ben ik 5 weken en 2 dagen.
Ze raadde me ook aan om even tot de 14 dagen te wachten met de volgende test.
Ik heb zelf ook geen duimen meer over.

Jeetje wat spannend. Heb je verhaal een heel klein beetje gevolgd. T is jullie ontzettend gegund om een klein frummeltje te mogen ontvangen! Hier duimen we mee!

Dag 12:
Nergens last van, de krampen die ik normaal
's morgens heb heb ik tot nu toe nog niet.
Ik heb net de tweede test er toch maar tegenaan gegooid.
En weer 1 dikke streep.
Ik had de test op tafel neergelegen, en toen de tijd om was pakte ik hem wat angstig op, maar ik ging er toch van uit dat er nog een vage streep bij zou staan.
Ik heb bij het licht van de keuken gekeken en bij het licht van de afzuigkap, maar nee hoor.
Maar weer afwachten er zit niets anders op.

Jeetje je lichaam maakt het wel spannend zeg.. Heel veel succes

Terug
Bovenaan