jaja....Klaagtopic!

Whahahahaha...ik moet wel lachen om jullie hoor.
Maar jullie hebben helemaal gelijk.

Maar ik baal omdat ons fototoestel kapot is en het 260 euro kost om hem te laten maken terwijl we er 375 euro voor hebben betaald.

En ik baal dat mijn ventje ziek is en ik dus niet naar buiten kan met dit heerlijke weer.

komt ie dan hè.....

Ik baal dat de vakantie in het water is gevallen (haha wat een toepasselijke zin)
Ik baal dat er weer kilo`s aanzitten ipv eraf
Ik baal dat het nu lekker weer is en ik moet weer werken
Ik baal dat mijn ventje even niet lekker in zijn velletje zit
Ik baal dat mijn ventje van luiermaat 4 naar 3 is gegaan sinds hij ziek is geweest
Ik baal dat ik baal als mijn schoonmoeder achterom komt

Zo even weer genoeg gebaald!!!
Ik ben blij dat mijn hele huis weer aan kant is en ik een lieve vent heb die mij ook lief vind ondanks ik vaak gevloekt heb de afgelopen weken.

Groetjes Mikkie.

Ik kom ineens heel veel najaars-mama's tegen bij de topic over melk..
Hoe zou dat komen...
Sil

Whahaha grappig, ik heb dus net hetzelfde bij dat topic geschreven Sil

Grrrrr, van die fanatici !!!!

Zo'n hekel aan van die mensen die je met het fanatisme van een doorgedraaide jehova's getuige proberen te bekeren. Ik probeer zelf mensen zoveel mogelijk in hun waarde te laten (en hierbij mijn oprechte excuses aan alle leuke lieve normale jehova's!), en heb graag dat men mijn mening ook respecteerd. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar pleeezzzze, een beetje respect voor elkaar!!

(heb gister die topics gelezen waar hier over wordt gesproken... zat een beetje te koken achter de computer)

Groetjes, KT

KT, waar staat dat an de jehova's dan?? Ben wel nieuwschierig!!

IK MOET MORGEN WEER BEGINNEN MET WERKEN!!!!

Heb een leuke baan, maar vond die paar weken thuis met mijn mannetje en dochtertje echt even heeeeerlijk....en nu moet ik weer...

Ha,

nou, mijn hoofd is net een vergiet geworden; ik moet voor alles een briefje maken, anders vergeet ik het. En voor m'n zwangerschap had ik werkelijk een geheugen van een paar gigabite! Heel irritant vind ik het.
M'n haaruitval is sinds een paar weken gelukkig geminderd; nu heb ik allemaal van die korte plukjes vooraan; geen gezicht.
En ik moet zeggen: ik vond de eerste 3 maanden na de geboorte  lood- en loodzwaar!

Wilmi

Terug
Bovenaan