jaja....Klaagtopic!

Debby, welk topic bedoel jij?? Ben wel benieuwd geworden!!
En Sil, ik weet het!!!! Moet me er niet druk om maken, maar doe het toch elke keer!
Argggg!!!!!

Mijn ogen doen pijn van mijn kl*te lenzen!!!
Moet nieuwe hebben, ik naar de opticien , zegt die: nee sorrie mevrouw, maar daar moet u en afspraak voor maken!
Ik zeg: oke, dan wil ik dat ij deze doen.
Zegt'ie: nee dat kan niet, daar moet u een speciaal telefoon nummer voor bellen
En ik stond ook nog eens een half uur in de rij daar!!!!

Hey 4 dec !

Ik ben ook zo een muts hoor.... sommige mensen
Maar het topic staat bij groter-groeien..... melk is goed voor elk??

Nou... begin maar met lezen... pfffffffff Wa't een onzin zeg!! wat sommigen wel niet zeggen... kom op nou!!
Ik had het al een tijdje zien staan, en irriteerde me er al langer aan... en ik kon het uiteindelijk niet laten om ook even te reageren... hahaha, maar het slaat ook écht nergens op.. de motivaties van sommige mensen....

Groetjes Debby mv B'Elanna

Heeee, nog even over bv. Toen ik bv gaf en het lukte niet heb ik me wel eens serieus afgevraagd hoe goed het nou allemaal is. Ik zit daar te voeden, stijf van de stress omdat ze niet aankomt. Zo kreeg ze volgens mij ook behoorlijk wat van die stresshormonen binnen. Je weet wel, diezelfde hormonen die hartaanvallen en maagzweren veroorzaken. Dat kan toch ook niet goed zijn?!?

ik blijf erbij, een blije gelukkige en stressvrije moeder is zoveel beter & belangrijker  voor een kindje dan borst- of flesvoeding.

4dec, het zit mij ook hoog hoor, dat gezeur. Alsof je een mindere moeder bent omdat je fv geeft. Moederliefde komt niet uit je borst of een flesje, dat komt uit je hart!

Groetjes, KT

Heerlijk topic dit.

Ik baal van mezelf. sinds de bevalling ben ik echt een slechte vriendin. Ik was altijd heel trouw met kaartjes ed, maar nu is mijn liefste vriendinnetje jarig geweest en ik heb helemaal niets van me laten horen. Tuurlijk zijn je prioriteiten anders als je kinderen krijgt, maar ik heb gewoon nergens anders meer interesse in en daar baal ik goed van!!!!

Verder zegt de zwangerschapstest dat ik weer zwanger ben, maar ik voel me helmaal niet zwanger. Dus ik ben erg onzeker en daar baal ik ook van! Ben er natuurlijk ook heel blij mee!

Kus Carina

Ja precies!!
En daarom heb ik ook aleen paar keer gereageerd met: ik weet zeker dat bv niet beter hoeft te zijn dan flesvoeding!
Als je idd helemaal gestrest bent is flesvoeding geven echt wel beter lijkt me zo!
En ik HAAT het als mensen KUNSTvoeding zeggen, met de nadruk op KUNST!!!!!

Debby, ik ga lezen hoor!

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 11:21:15'));

Debby, ik ga lezen hoor!

Ja 4dec, want bv kan óók in een flesje gegeven worden! Dat weet je nu toch wel.
Sil

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 11:21:15'));

Ja precies!!
En daarom heb ik ook aleen paar keer gereageerd met: ik weet zeker dat bv niet beter hoeft te zijn dan flesvoeding!
Als je idd helemaal gestrest bent is flesvoeding geven echt wel beter lijkt me zo!

Debby, ik ga lezen hoor!

Ja idd!! maar ik draai het (voor mezelf) dan om.....
Het is wél een KUNST om voeding te maken!!!! maar het blijft belachelijk!!
Je moet eens weten hoeveel commentaar heb gehad, alleen omdat ik met Fv al bijvoedde.... en na een blauwe maandag met BV stoptte!!
Jasses zeg!! aangezien ze hier niet persoonlijk tussen deze 4 muren zitten moeten ze d'r mond houden!
Niet alle moeders zijn in staat om het te doen, laat ze het maar proberen met 2 kraters... de vesuvius is daar zelfs jaloers op...want tepels kan ik het niet noemen (wat ik heb dan)
En zéker met een dysmatuur!! grrrrrrrrr  nu ben ik nog pissiger... hahaha... wél lekker hoor agressie eruit!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan