Jaloers?? Of last van mijn hormonen?

A

Anoniem

Guest
Ik ga het hier allemaal maar neerzetten, voordat ik enorme ruzie met mijn vriend ga maken hahaha.....Ff klagen dus.

De ex vriendin van mijn vriend heeft nog foto's van hem gevonden. Daarover mailden ze vandaag om af te spreken om de foto's op te halen. Nu krijg ik wel alle mail te lezen, maar ik vond iets heel aparts en iets wat mijn behoorlijk dwars zit. Op gegeven moment toen ze hadden afgesproken, gingen ze verder met mailen over de families en over hoe het met hun zelf ging. Zij had het over haar nieuwe vriend met wie zij samen woont op dit moment. Hij had het over zijn familie en wat kwalen bij familie leden. In dat hele gesprek ben ik of zijn kind niet eens naar boven gekomen!!! De hele familie en haar hele familie is besproken, horen wij ( ik en zijn kindje) er dan niet bij??????????? Wat vinden jullie daar nu van?

Sorry ik zal wel jaloers zijn of last van mijn hormonen hebben maar voel me er erg rot om. Heb eigenlijk geen zin in ruzie maar ben gewoon enorm boos...

Enne sorry dat ik weer loop te klagen...!!

Liefs,

Danielle

Hey daan

Alles goed??

Ik zou ook jaloers zijn. Ik zou haar al een mailtje gestuurd hebben met de mededeling dat ik zwanger ben.
Klinkt misschien raar maar ik had het al gedaan.
Ik vind het een beetje raar dat ze daar nu mee komt.
Ik spreek je later nog wel even.

Groetjes Heleen

gelukkig herken ik die situatie niet,maar kan me wel goed voorstellen hoe je je voelt.
en dat er niet over jullie gesproken is vind ik enorm achterlijk.
een vriendin die   zwanger is,dat is toch iets geweldigs????
een wonder gewoon.dat daar niet over word gepraat zeg,jemig
net of het hem niks boeid.

Hmm..ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje
vreemd dat hij niet heeft gezegd dat jullie zwanger zijn.
Misschien heeft ie er een reden voor.
Ik zou het bespreken met je vriend, gewoon samen als
volwassenen erover praten...

xx Syrah

Bedankt voor jullie reacties, was al heel bang dat het aan mij lag. Het is wel zo dat zij weet dat ik zwanger ben hoor. Alleen als mijn vriend het erover heeft hoe het nu met hem gaat, dan heeft hij het alleen over zijn werk en familie. Hij verteld helemaal niet hoe het met ons (kindje en mij) gaat. Dat vind ik heel raar. Hij vond het wel belangrijk te vertellen dat zijn neef ziek was en de rest van de familie van alles mankeert, maar dat hij bijna papa word en dat alles goed groeit, nee niet belangrijk.

Hoe bedoel je dat esther? Boos op mij omdat ik mij zo voel?

ik zou door het lint gaan,
ben toch al jaloers aangelegd en nu ik zwanger ben al helemaal.
gelukkig herken ook ik de situatie niet maar begrijp me hoe je je voelt,
zou er wel met je vriend over praten anders blijf je met dit gevoel rond lopen..

kussssssssssssssssssss

Terug
Bovenaan