Jaloers?? Of last van mijn hormonen?

nee joh dani,niet op jouw.maar op het feit dat er niet over gesproken word en vragen hoe het gaat met jou,door anderen,maar ik ken dat gevoel.heb het nu ook.

hoi hoi

Ik zou zelf allerlei wraakacties gaan verzinnen die ik vervolgens nooit uit zou kunnen voeren omdat ik zo niet in elkaar zit

Ik heb het daarom even voorgelegd aan mijn man....hij zei dat hij als ie het al zou doen ook niet over ons zou praten omdat dat een veels te kostbaar stukje is en hij niet wil dat iemand als een ex daar iets over weet....

Dus, kruip tegen je vent aan en laat hem maar eens vertellen hoe en wat!!!
Sterkte, liefs Clau

hoi,
het eerst dat ik dacht was dat hij het te persoonlijk vindt om haar te vertellen en vindt dat het haar niet aangaat.....

ik zou er zeker niets achterzoeken,   mannen denken nou eenmaal totaal anders als wij, en daarom zullen zij de dingen die heel dichtbij liggen niet zo snel doorvertellen...en het niet van de daken schreeuwen hoe raar ook....

ik zou er niets achter zoeken, hij vindt haar het niet waard zom zulk leuk nieuws te vertellen dat denk ik

gr brenda

Hoi Danielle,

Nou ik begrijp je precies en heb toevallig ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik was toen net 6 weken zwanger en het was nog een geheimpje van ons..maarre mijn hormonen waren wel al erg op hol geslagen. Mijn vriend en ik zijn al 10 jaar samen en ineens uit het niets duikt zijn ex van 11 jaar geleden op.
Ze had hem opgezocht uit het telefoonboek, omdat ze benieuwd was hoe het met hem ging....naar 11 jaar?????  Daarnaast belde ze hem dus niet thuis op, maar ging hem smsen. Hij zag daar helemaal geen kwaad in en smste vrolijk terug. Nou je kon me opvegen...we hebben er ook een avond vreselijke bonje over gehad.
Ik was het zo zat en baalde hier stevig van, terwijl ik heus wel weet dat het goed zit tussen ons. Ik vroeg hoe hij het zou vinden als ik mijn ex weer opzocht of hij mij.... Nou dat was natuurlijk een heel ander verhaal.
Om een lang verhaal iets korter te maken...ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb haar zelf wel even gebeld  Nou daar schrok ze hevig van en heeft nog een smsje gestuurd, dat ze niets meer van haar zou laten horen
Zou daar zijn we mooi van afgekomen!!!

Wat denken ze wel!! Geloof nooit dat een vrouw die gelukkig is in haar huwelijk zomaar haar ex opzoekt.

Nou sterkte en succes
Mniek31

Hoi,
Ik snap heel goed dat je jaloers bent, zeker met al die rondvliegende hormonen. Meestal voel je je ook niet zo aantrekkelijk als je zwanger bent (voel me doorgaans een kamerolifant met een slecht humeur). Maar helaas moet ik zeggen dat als het om mijn man ging, die ook niks zou zeggen over de baby en mij. Hij praat daar gewoon amper over, zelfs niet met zijn vrienden laat staan met een ex-vriendin. Soms vraag ik hem wel eens iets persoonlijks over een vriend/vriendin van een vriend, maar negen van de tien keer weet hij het niet. Daar hebben we het nooit over, zegt hij dan. Vraag me af waar ze dan wel over praten!!!?
Ik kan natuurlijk niet in jou situatie kijken, jij kent je vriend het beste. Kan altijd wel iets betekenen, maar het hoeft niet! Zou er ook niet veel behoefte aan hebben hoor, dat gebabbel met een ex.
Ik zou zeggen: hou je oren en ogen goed open.
Groetjes Ivy

Die rot computer. Heb ik een heel verhaal doet ie het niet.

Ik zal het nog een keer proberen maar dan kort.  

Mijn tip:   als ie thuis is gewoon gelijk zeggen dat je er mee zit en dat ie wel eens mag vertellen aan dat mens dat ie heel blij is met jou en dat ie nog blijer is dat ie vader wordt.

Ik hoor graag wat ie er van vond.

Liefs gedientje

Kort he, ja maar ik had net een heel verhaal dus hoop dat ie nu wel door gaat...

Nou, met of zonder hormonen zou ik ook beledigd zijn. Nu zijn "wij" nog niet zwanger, maar als het wel zover zou zijn zou mijn man dit echt aan iedereen vertellen. Die zal zo trots zijn dat iedereen het mag en moet horen.

Maar ja, iedere man is denk ik weer anders. Praat met hem over jouw gevoelens. Misschien heeft hij er helemaal niet bij stilgestaan.

Groetjes
Sterre

Mijn vriend is juist iemand die het er veel over heeft. Gister heeft hij het nog tijdens een cursus zitten te verkondigen en met zijn vrienden heeft hij het er ook over. Dus daarom snap ik dus niet dat hij er niet eens 1 woord over vuil maakt. Ook al zegt hij maar dat alles goed met hem gaat en niet kan wachten op april dat die kleine er is. Kan me niet schelen maar nu ben ik en het kind gewoon totaal dood gezwegen.

Ik heb het hem verteld, op een hele normale manier. Maar hij reageerde echt bizar. Echt van nou ik neem je wel mee als ik de foto's ga halen en dan mag ze (die ex) wel meteen effe voelen! Nou ja.. ik weet het niet meer hoor. Maar heb wel een beetje dat al het geluk die ik voelde voor hem omdat hij er zo mee bezig was, weg ebben en me er behoorlijk alleen voor staan. Maar ja.. gaat wel weer over denk ik. HIj zoekt het maar effe lekker uit.

Terug
Bovenaan