Jaloers?? Of last van mijn hormonen?

hey dani,

GEFELICITEERD
ik ben zelf bijna 7 weken zwanger.
mijn vriend praat er   met ieder1 over erg leuk is dat.
snap niet waarom jou vriend zo doet het is toch iets om trots en blij over te zijn,
en aan ieder1 te vertellen.
maar praat eens met je vriend hier over waarom hij niet over jullie praat.
en waarom hij gewoon met je ex blijft smsen.
hij heeft jou nu toch.

Maar ik kan je verder niet helpen omdat ik deze situatie niet heb meegemaakt
wens je een goede zwangerschap toe en geniet er lekker van

succes wijffie
xie dais6 wk & 4dg

Laat het ff rusten zou ik zeggen.... en laat dit niet tussen
jullie twee in komen staan. Probeer het van je af te zetten,
en ga lekker samen genieten van jullie kleintje!

xx Syrah

Laat het ff rusten zou ik zeggen.... en laat dit niet tussen
jullie twee in komen staan. Probeer het van je af te zetten,
en ga lekker samen genieten van jullie kleintje!

xx Syrah

Hee meid,

Wat een rot situatie zeg!!! Ik zou er ook helemaal niet tegen kunnen.Ik heb zoiezo een giga hekel aan exen. Brrrr, het heeft lang geduurd voordat ik niet meer jalours was op zijn 2 exen.
Ook dit verhaal met de foto`s is bij ons een keer voorbij gekomen (was gelukkig toen niet zwanger). Zij belde om hem te vertellen dat zij nog spullen klaar had staan van hem en foto`s. Of hij die een keer op wilde halen. Mijn vriend zit veel opde weg dus die is smorgens een keer daar langs gegaan. Oh, wat heb ik buikpijngehad die dag zeg. Maar wat bleek, zij was niet thuis!!!! Hihi, jippie, hij heeft de spullen mee genomen en ze hebben elkaar nooit meer gezien.
Ik moet er niet aan denken dat ik toen zwanger was. Op het laatst van mijn zwangerschap kon het me allemaal niet meer schelen. Toen voelde ik me helemaal niet lekker meer, en interresseerde me niks meer.
Mijn vriend was zo ontzettend trots dat hij vader werd, dat hij dat tegen iedereen die het maar horen wilde het vertelde. Dus ik maakte me er niet zo druk over.
Ik vind het wel raar dat jou vriend jullie kindje verzwijgt tegen over haar. Ik denk dat ik in die situatie haar zou opbellen of smsen, om te vertellen dat ze jullie met rust moet laten. Tijdens je zwangerschap kun je een hoop flikken. Als dat in het verkeerde keelgat schiet, heb je toch last van je hormonen????!!!! Daar kun je niks aan doen. haha. Ik heb daar ook gebruik van gemaakt hoor, hihi, zo lekker onschuldig.

Veel sterkte, Ris

Hoi,

het hoeft niet perse iets te betekenen, maar kan me voorstellen dat je
niet op een ex zit te wachten. Ik zou het ook niet leuk vinden.

Ik heb het meegemaakt bij mijn vorige vriend, en zwangerschap. Het werd
van kwaad tot erger en ik werd steeds wantrouwender. Ik ging hem
controleren op alles.. en helaas vond ik ook steeds "bewijs" dat hij
niet erg trouw was.

Die relatie is dus ook over. Maar nu was mijn ex ook wel een typisch
voorbeeld, en zou ik me er in jou geval niet te druk om maken. Je mag
tenminste wel de mails lezen. Dat mocht ik b.v. absoluut niet. alles
ging in het geheim.

En nu ik weer zwanger ben (andere vriend) heb ik ook wel weer last van
angstgevoelens op dat gebied. Zoals een mobiele telefoon die altijd op
de kast ligt, maar ineens steeds niet meer. Daar ga ik dan gelijk van
denken.. waarom ligt hij er niet? heeft ie iets te verbergen. wij lezen
elkaars sms-en niet en vertrouwen elkaar.. en ik vind mezelf ook erg
stom dat ik kan doordraven om iets simpels als een mobiel die er niet
ligt. Ik denk dat hormonen ook zeker een rol spelen. Als ik jou was zou
ik toch tegen je vriend zeggen dat je er niet zo'n fijn gevoel bij hebt
dat hij zo intensief contact heeft met zijn ex. Eventueel noem je je
hormonen erbij.. Je kunt kijken hoe hij reageert. Sterkte in elk geval.
En probeer hem niet te wantrouwen als daar geen reden voor is. Dat
maakt het voor jezelf alleen maar erger.

Wauwie, wat een ophef allemaal zeg.
Ik geloof dat het hierboven al één keer gezegd is, maar mannen zitten nou eenmaal anders in elkaar dan vrouwen. Ik geloof echt niet dat er een reden is om jaloers te zijn Dani. Je vriend schreeuwt het praktisch van de daken dat hij vader wordt behalve tegen zijn ex. Is dat nou echt zo verschrikkelijk? Ze hadden het nou eenmaal over familie e.d. die zij ook heeft gekend, een periode in zijn en haar leven die nu is afgesloten. Staat helemaal los van jou.  Ik kan me wel een beetje voorstellen dat het je steekt hoor maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Zelfs niet als hij inderdaad stiekum toch bewust jouw zwangerschap niet heeft aangehaald bij zijn  ex.  Het kan zijn dat hij haar niet wilde kwetsen (ik zeg maar wat hoor, ik heb natuurlijk  geen idee waarom het uit is gegaan) of misschien was hij wel een beetje onschuldig aan het flirten (hoewel je praten over  je  familie nou ook niet echt flirten kan noemen). Ik denk dat er  wel meer mannen en vrouwen zijn die dat doen met hun ex.  Wat het ook was, maak je er vooral niet te druk om, hij is met jou nu. En jij bent zwanger van hem het is dus een bewuste keus van hem geweest om die stap met jou te zetten en niet met z'n ex.
Meis, laat dit voorvalletje nou toch niet een stempel drukken op wat je nu mee maakt. En geniet vooral samen met je mannetje van jullie ongeboren kindje.

Liefs Nicole

Hoi Dani,

Ik kan me goed voorstellen dat je je even heel erg rot voelde toen je las dat iedereen de revu passeerde behalve jij en jullie ongeboren kindje.

Toch denk ik dat dat niet is geweest om jou te kwetsen. Mannen denken nu eenmaal anders dan vrouwen. Het kan zijn dat hij vindt dat het haar gewoon niet veel aangaat.
Zij wist al wel dat je zwanger bent toch? Dus dat hoefde hij haar niet te vertellen.

Hij kent haar familie, zij kent zijn familie en dat ze elkaar daarover vertellen vind ik eigenlijk heel normaal. Als ik een ex tegenkom vraag ik altijd naar zijn familie. En laatst kwam ik de moeder van een ex tegen en daar heb ik ook een tijd mee staan praten over beide families. Als een relatie overgaat neem je ook afscheid van een familie. Dat je geen interesse meer hebt in je ex wil niet zeggen dat je de interesse in die hele familie verliest.

Mijn man is eerder getrouwd geweest en heeft met zijn ex een zoontje van bijna 7.
Hij praat met haar ook niet over mijn zwangerschap omdat hij daar geen behoefte aan heeft, dat is iets wat niks met haar te maken heeft.
Onlangs vroeg ze zelf e.e.a. over mij en de zwangerschap en dan praat hij er wel over, maar uit zichzelf niet. En dat is echt niet omdat hij mij en onze kindje niet belangrijk genoeg vindt hoor, maar puur omdat dat iets is wat totaal los van haar staat.

En dat je vriend het er verder met iedereen over heeft is juist een goed teken. Zij behoort tot zijn verleden en bij zijn verleden horen jij en de baby niet, jullie zijn zijn toekomst en die deelt hij met jullie en met de mensen die nu om hem heen staan.

Maar als je je er rot over voelt probeer het er dan op een rustige manier over te hebben. Is weleens moeilijk als je last van je hormonen hebt, want die kunnen je behoorlijk onzeker maken.

Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat het niet was om jou te kwetsen.

Zo, een heel onsamenhangend verhaal!

Kus Syl

Lieve Danielle,

Ik herken de situatie gelukkig niet volledig. Maar mijn vriend heeft ook nog wel eens contact met zijn exvriendin en dat vind ik ook echt vreselijk. Gelukkig praat hij wel over mij en zijn kindje. Maar ik leef helemaal met je mee en zou het ook echt vreselijk vinden. Soms mag je daar best een ruzie tegenaan gooien hoor. Je kunt in ieder geval om duidelijkheid vragen! Daar heb jij, en jou positie in zijn leven, heel erg recht op!

Heel veel sterkte en laat je weten hoe het is afgelopen. Mijn steun heb je echt wel! Laat haar lekker het heen en weer krijgen!

Kus Hermijntje

Terug
Bovenaan