Jaloers?? Of last van mijn hormonen?

Nou we hebben het er veel over gehad. Hij heeft het niet over ons gehad omdat hij vind dat zij tot het verleden behoort en eigenlijk helemaal niets meer met haar te maken wilt hebben. Hij moest alleen zijn foto ´s ophalen en meer niet. Wel snapt hij mij ook en zal er in vervolg rekening mee houden.

Dus eigenlijk hebben we het er niet meer over. Wij hebben allebei onze zegje gedaan en begrijpen elkaar wel een beetje. Ook heeft hij erg zijn best gedaan het goed te maken om te laten zien dat hij wel heel veel van mij en ons kindje houd.

Maar heel erg bedankt voor de reacties. Dacht nl echt dat het alleen maar aan mij lag.

Liefs,

Danielle

Jeetje het was niet eens in mij opgekomen dat om daar iets achter te zoeken.

Mijn  vriend heeft dus ook pas zijn ex gesproken over iets zakelijks. Zij heeft inderdaad over haarzelf verteld, en ze wist al van mijn bestaan (via via) af, maar mijn vriend heeft daar verder niets over verteld.

Vond ik juist wel prettig. Het gaat haar toch niets aan. Het is een  stukje van ons samen waar een ex niet bijhoort.

Ben blij dat jullie het uitgesproken hebben en zoek er verder niet teveel achter.

Liefs
Miep

PS:

ik praat ook met mijn ex niet over mijn vriend en ons kind. En ook met zijn moeder niet, terwijl ik daar toch nog een redelijk goed contact mee heb.

Terug
Bovenaan