Januari 2011 baby's!

Hoi meiden,

ook ik kan me toevoegen bij de januari mama's, als alles nu wel goed gaat ;-) Ik heb in februari een mk gehad. Ik zat toen in mijn 8ste week van de zwangerschap. En vindt het nu heel spannend.

Maar als alles nu goed gaat dan ben ik 9 januari uitgerekent en nu dus 6 en half week zwanger. En 4 juni gaan we naar de vk voor een echo. Nog ruim 2 weken wachten, en de tijd lijkt niet voorbij te gaan.

Ben trouwens 27 jaar en hopelijk wordt dit ons eerste kindje.
 
Hallo,
ik heb gister een test gedaan en als het deze keer allemaal goed gaat ben ik 18 januari 2011 uitgerekend!
Volgende week vrijdag hebben we de eerste echo, spannend!
 
Hallo

gefeliciteert allemaal.
Zelf ben ik 21 en ben nu 5 weken zwanger uigerekent op 21 Januari van mijn 1ste kindje
zelf kan ik het nog niet geloven en ik hoop dat de 1ste 12 weken gauw voorbij gaan.

xxx
 
Hoi,

Ik ben net zwanger van ons eerste kindje. Ben 24 jaar en heb 2 jaar terug een miskraam gehad. Mijn vriend heeft al een zoontje. We zijn nu na ronde 14 eindelijk zwanger, net niet begonnen met de mm. Wel al opgestart, dus dit komt echt als verassing, had het al bijna opgegeven. Als alles goed mag blijven gaan, ben ik 23 januari uitgeteld. 1 junu mag ik naar de gynocoloog!
Iedereen veel succes met de zwangerschap!

Liefs Vlinder
 
Hoi, ik wil me ook graag inschrijven bij de januari mama's. In februari en april een miskraam gehad, dus durf eigenlijk nergens op te hopen. Maar ik voel me wel oké, behalve de gewone zwangerschapskwaaltjes. Ik ben nu 30 jaar jong en mama van een dochter en een zoon. Nu dus hopenlijk nummer 3.
 
hoi hoi

ik ben 5 januari uitgerekend en verwacht dan ons 5 de kindje.
Ik ga begin juni voor de eerste echo en dan zal ik zeker de datum horen.
Leuk dat al zoveel zwangeren reageren, terwijl we nog maar zo in het begin zijn,.
Heel veel succes iedereen en geniet van het zwanger zijn
.x.
 
Terug
Bovenaan