Januari 2011 baby's!

Nou ik vindt het forum ideaal.
Omdat er nog lang geen jan2011 mamaclub is, of laat staan ooit komt.

@ Betty dat heeft niets met hyves te maken hoor ;-) Is een gewoon forum.

Ieder zijn eigen keuze natuurlijk! Maar het is zo leuk om met meiden te "kletsen" die net zo ver in hun zwangerschap zijn. Ik kijk zelden terug naar dit onderwerp.

groetjes mij
p.s iedereen van harte met jullie zwangerschap en geniet er van!
 
Hallo allemaal.
Ik ben nu 8+4 wk zwanger van onze 3e
van de week voor de eerste keer bij de huisarts geweest en 14 juni gaan we voor de eerste echo.
leuk dat er zoveel as.mama's rond deze zelfde tijd zijn uitgerekend.Ik ben trouwens 12 januari 2011 uitgerekend.
Hopelijk genieten jullie net zo van jullie zwangerschap als ik dat doe,elke zwangerschap is uniek en een heel groot wonder ,vindt ik altijd.

Groetjes xxx
 
Hallo allemaal,

Ik ben nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje en ik ben doodsbang!

Ik heb nog nooit een mk gehad ofzo, maar we zijn wel een tijd bezig geweest voor we eindelijk op dit punt waren, 4e IUI.

Ik heb de eerste weken goed last gehad van een "ongesteldheids" gevoel en ik kon bijna niet eten, niet dat ik misselijk was, ik had gewoon geen honger.
Ook slapen ging heel slecht, elke nacht om 1 uur en om 3 uur wakker en na 3 uur niet meer kunnen slapen.
Maar sinds gister is mijn eetlust weer terug, en vannacht ben ik wel wakker geweest, maar daarna toch weer in slaap gevallen.

Het zal allemaal wel niet zo boeiend voor jullie klinken, maar ik maak me echt zorgen.

Volgende week vrijdag de 1e echo, ik hoop dat die goed is, want daarna gaan we een weekje op vakantie en werkt de uitslag van de echo natuurlijk wel mee.
Aan de andere kant is het als het niet goed is wel fijn dat ik niet maandag gelijk weer hoef te werken.

Zijn er meer mensen met deze gevoelens, ook al hebben ze nog nooit een mk gehad?

Liefs angver
 
Is het handig (en leuk) om even een lijstje te maken? Met de uitgerekende datum, hoeveelste kindje en wanneer je voor een echo mag?

Is misschien wel zo leuk!! (vind ik hoor :p)

Betty - 1ste kindje- 21-01-2011- 3de echo op 28-06

 
Terug
Bovenaan