Januari 2011 baby's!

Hoi allemaal,

Ik ben op 3 januari uitgerekend van ons 2e kindje, precies anderhalf jaar na de geboorte van onze zoon!

1 juni naar de vk en 8 juni de 1e echo!

Ik heb me ook al aangemeld voor de kraamzorg en voor het kinderdagverblijf, zeker voor het laatste zijn de wachtlijsten enorm bij ons op het dorp!
 
Ik ben ook blij dat ik me heb aangemeld bij het kdv, hier namelijk ook een wachtlijst tot april en dan zou ik alweer bijna moeten werken. Dus zo komt het precies op tijd!
 
Hallo!

Ook ik ben in januari uitgerekend (ws rond de 27/31e), en op dit moment ongeveer 5 weken zwanger van ons 1e kindje. Het is allemaal erg spannend en heb wel 4 testen gedaan, omdat ik niet kon geloven dat we werkelij zwanger zijn!
As. dinsdag ga ik naar de huisarts, dan is het officieel voor mijn gevoel.:)

Groetjes!
 
Hallo allemaal

Wat leuk jullie hier als groep te "spreken".
Ik ben nu 30 jaar en 9 weken zwanger van de 2e. mijn 1e kindjes is 7 maanden.
Volgens de berekeningen van de laatste menstruatie, ben ik 1/2 januari uitgerekend. dat wordt misschien toch een dec baby! Ik hoop in dit geval toch dat ik net een paar dagen overtijd raak hihihi!

Vorige week naar VK geweest en 18e juni mijn 1e echo!
Altijd spannend toch weer! kijk er echt naar uit!

Allemaal gefeliciteerd!
Groetjes Eveline
 
Hallo allemaal,

Gisteren zijn we bij de vk geweest voor een intake en een echo, ik ben een dag minder ver dan de berekekingen, we zijn op 4 januari uitgerekend, dus tenzij het eerder geboren wordt, blijf ik gewoon gezellig hier kletsen!

Wat betreft een ander forum: uit ervaring weet ik dat zo'n forum minder "loopt" dan een mamaclub die er hier straks aangemaakt wordt voor de mamamoeder jan 2011!
Dus succes met het forum, maar ik blijf lekker hier!

De echo zag er trouwens prima uit! heerlijk om het hartje te zien kloppen!

Liefs 1984Vlinder 9+1 week
 
Terug
Bovenaan