Januari 2011 baby's!

Over een uur moet ik bij de gyn zijn.... ben echt nerveus Hoop dat ik stiekem wat verder ben dan dat ik denk, even wat dichter bij de 12 weken!!!

Ik laat het jullie straks weten!

Liefs Betty
 
Goedemorgen..

Leuk dat er zoveel zijn die rond dezelfde periode zwanger zijn. Sta je niet zo bij stil in de eerste instantie.

Ik mag 1 juni voor de termijnecho. Heb verder nog weinig lastvankwaaltjes.Wel heb ik gespannen borsten en merk ik dat ik alleen maar zin heb in hartig eten. En natuurlijk vaak plassen. Zijn er al mensen ziek?Misselijk? Ben daar wel bang voor.

Wanneer ga je wat regelen? Ik heb me al aangemeld voor kraamzorg en moet natuurlijk naar de gyn voor de eerste echo, maar vind dat ik zelf al té snel de kraamzorg heb geregeld. Maar ja, het kan maar gedaan zijn. En ben al aan het navragen voor de wachtlijsten bij het kinderdagverblijf.
Iemand nog tips?

Liefs Vlinder

ps Betty, ik ben benieuwd hoever je bent!
 
Was ik weer....

De echo zag er goed uit! Nog geen hartactiviteit, daar was het nog te vroeg voor. Volgens de echo ben ik 5w2d dus nog hartstikke pril en na zoveel miskramen ben je wel wat voorzichter geworden met het van de daken schreeuwen en dingen regelen...

23 januari dus tot nu toe... En mag 7 juni alweer naar de gyn voor de volgende echo... Super spannend dus weer!!

Liefs
 
Ow Betty wat jammer dat je niet stiekem iets langer zwanger bent. Maar je hebt nu wel enig duidelijkheid over hoever je bent op dit moment. Wel fijn dat je 7 juni weer kan komen. Ik wacht nog steeds op de eerste echo, 4juni naar de vk. Ik ben nu 7w2d maar heb ook eerder een miskraam gehad dus verlang enorm naar de echo.

En ik heb verder ook nog niets geregeld of ergens verdere info over opgezocht.
 
Misschien loop ik ook wel iets te hard van stapel. Maar ja, natuurlijk hoop je toch gewoon dat alles goed blijft gaan. Ook ik heb eerder een miskraam gehad.
Ik heb 1 juni de termijnecho, ben benieuwd hoever ik dan precies ben.
 
Hoi Allemaal,

Als alles goed mag gaan, en de berekeningen kloppen ben ik 25 januari uitgerekend van ons 2e kindje..Was gelijk bij de 1e ronde raak.
Onze 1e, zoon, is nu ruim 8 maanden.
30 juni afspraak bij de VK...
 
ik heb speciaal van alle januari 2011 mama's een forum geopend hierbij de link..
http://jan2011moeders.forum2go.nl
Leuk als je je aanmeld om gezellig verder te kletsen..

Groetjes,
Liesje
 
Terug
Bovenaan