Januari 2020 Baby

Hey iedereen, 
ik mag mij hoppelijk ook toevoegen! Deze ochtend een zeer licht streepje maar ben ontzettend moe en misselijk met vlagen. 
Dit wordt ons 3 de kindjes, eind januari miskraam achter de rug. Hopen dat het nu wel goed blijft gaan. 
Volgens app ben ik uitgerekend voor 19 januari 2020!

Hallo allemaal,
Ik ben er gisterenochtend achter gekomen dat ik zwanger ben van de 4e. Uitgerekend volgens deze app op 9 jan.2020
Andere kinderen zijn 11jr, 8jr en 14 mnd. Dit was geen geplande zwangerschap, namelijk dwars door pil zwanger. 20 mei eerste echo maar vooral heel benieuwd en enigszins bezorgd of alles goed is. Omdat ik hiervoor niet vitamines heb geslikt of bepaalde voeding heb weggelaten. Is ook allemaal dubbel en verwarrend omdat de 2e via hulp ziekenhuis is gekomen en 3e eigenlijk na 2jaar proberen niet meer op durfde te hopen. En dan nu spontaan en dwars door pil!
Ik zou het leuk vinden om ook in de app groep te komen.

Jeej ik mag me hier ook bij aansluiten! Vanochtend een positieve test in mijn handen. Ik heb in oktober een miskraam gehad en sindsdien is mijn cyclus onregelmatig. Ik voel me nu zwanger, net als bij mijn dochter, dus ik dacht laat ik maar eens testen. Nod verwacht ik eigenlijk vrijdag pas, maar hij was al dik positief! 
Ik ben heel gespannen, maar heel erg blij! Geniet ervan dames!

Jeej, ook ik mag me toevoegen bij jullie! Afgelopen weekend positieve test, onverwachts maar zo gewenst!! Streepje was een beetje licht, maar de clearblue gaf duidelijk zwanger aan! 
12 juni de eerste echo en 14 juni gaan wij trouwen. Een mooi moment om iedereen dan op de hoogte te stellen dachten wij ?. 
Mijn borsten doen mega veel pijn, misselijk met vlagen en zo ontzettend moe. Ik hoop dat alles goed mag gaan en zoals het nu lijkt ben ik 6 januari 2020 uitgerekend. Voelt nog zo onwerkelijk soms?. 

Ik heb dinsdag 28 mei de 1e echo. Zou eerst 4 juni zijn maar mijn man kon niet vrij krijgen dus moest afspraak verzet worden. Gelukkig een week eerder :-D Helemaal niet erg dus ;-) 
Spannend!

Hier ook nog geen echo gehad, weet nog niet eens wanneer. Wilde vandaag verloskundige bellen aangezien dat gisteren en eergisteren lastig was met werk, maar nu blijkt dat het secretariaat er op woensdag niet is. Morgen weer werken dus vrijdag eens bellen voor eerste afspraak en echo, ben erg benieuwd wanneer die gaan zijn en kijk er nu al naar uit. 
Vanmorgen nog een CB test gedaan en die gaf 2-3 weken zwanger aan, komt overeen met wat ik zelf al dacht en dus later dan zou zijn op basis van eerste dag laaste menstruatie. 
@DiedeV zover ik weet geen FB, hier nog niks over gelezen. Vond ik bij de eerste erg fijn dus als die er weer is sluit ik me ook aan. 

Terug
Bovenaan